خبرگزاری کار ایران

امیدواری مدافع تیم ملی والیبال به آینده

صنوبر: مگر قرار بود حتماً‌ آمریکا را ببریم؟!/ گذشت زمان شرایط را بهتر می‌کند

asdasd
کد خبر : ۲۸۱۶۵۲

دفاع وسط تیم ملی والیبال معتقد است گذشت زمان شرایط را برای تیم ملی والیبال بهتر خواهد کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، محمدحسن صنوبر که تازه به ترکیب تیم ملی والیبال ایران اضافه شده  است گفت: به یقین شکست برای هیچ تیم خوبی نیست و دو ناکامی ایران برابر آمریکا نیز تاثیر منفی در تیم از نظر روحی و روانی داشت.

وی با بیان اینکه تیم ایران بازیکنان بزرگی همچون سعید معروف بهترین پاسور جهان را در اختیار دارد، افزود: بنابر این توقع از سوی مردم برای پیروزی این تیم وجود دارد و هم بازیکنان انتظار عملکرد بهتری از خود دارند.

دفاع وسط تیم ملی والیبال ایران که این تیم را در سفر به آمریکا همراهی نکرده بود، در باره برخی اظهارنظر ها در باره تیم ایران توضیح داد: اصلا مگر قرار بوده حتما تیم ایران تیم آمریکا را شکست دهد، آمریکا تیم قدرتمندی است و در زمین خودش به مصاف ایران رفته است که شکست این تیم به این آسانی ها نیست.

وی تاکید کرد: لیگ جهانی میدان بزرگی است که پیش بینی نتیجه کار آسانی در آن نیست، همانطور که روسیه قهرمان المپیک نیز در دو مسابقه خود مغلوب لهستان شد.

صنوبر با بیان اینکه یقین دارم بازیکنان ایران برابر آمریکا تمام تلاش خود را انجام دادند، گفت: همیشه اما و اگر در ورزش وجود دارد، شاید اگر بازی نخست ایران در آمریکا بود، شکست آنان امکان پذیر بود. اما نکته ای که اهمیت دارد، این موضوع است که تیم ایران روز به روز بهتر می شود و من اطمینان دارم با گذشت زمان شرایط این تیم به مراتب بهتر از زمان حال می‌شود.

ملی پوشان والیبال ایران تاکید کرد: تیم ملی به حمایت مردم و رسانه ها نیاز دارد، تیم ایران تنها لیگ جهانی را ندارد، بلکه قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک هم پیش رو است و ملی پوشان در میادین بزرگ خوب کار می کند.

وی در باره مسابقه با لهستان گفت: والیبال ورزش اول لهستان است و مردم این کشور علاقه زیادی به این رشته دارند. در هر شهر لهستان حداقل یک سالن هفت هزار نفری والیبال وجود دارد. قهرمانی جهان و المپیک از جمله افتخارات والیبال لهستان است. ملی پوشان ایران نیز برای ارائه بهترین عملکرد به میدان می روند.

تیم ملی والیبال ایران از ساعت ۲۰ و 25 دقیقه روز جمعه به وقت لهستان و ۲۲ و 55 دقیقه به وقت تهران در نخستین مسابقه خود به مصاف لهستان می رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز