خبرگزاری کار ایران

تا وقتی این آقا هست به ملوان نمی‌روم؛

جهانی: گول سیاسی‌بازی محجوب را نمی‌خورم/ مشاور شدن من یعنی همان کشک علی پروین!

asdasd
کد خبر : ۲۸۱۷۸۴

پیشکسوت تیم فوتبال ملوان گفت: مشاور فنی شدن من در تیم ملوان در حد حرف است و هنوز مسئولان باشگاه هیچ صحبتی در این زمینه با من نداشته اند.

غفور جهانی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: اینکه می گویند مشاور فنی ملوان شده ام نه به دار است نه به بار؛ کسی که می خواهد مشاور شود اول باید با او صحبت شود تا حد و حدود وظایف اش مشخص شود اما تکلیف خود ملوان هنوز مشخص نیست.

وی افزود: این اتفاقاتی که در ملوان می افتد سهم خواهی‌سیاسی است و من هم آدم سیاسی نیستم. در حال حاضر نماینده مجلس و محجوب در حال یارگیری هستند و چهره ملوان هنوز برای فصل بعد مشخص نیست. در سایت باشگاه زده اند که من مشاور فنی شده‌ام اما مشاور چه کسی هستم؟ وقتی تیم نه مربی دارد نه مدیرعامل و نه تکلیف باشگاه مشخص است؛ مشاور چه کسی هستم؟ به قول علی پروین مشاور فنی یعنی کشک!

وی ادامه داد: من اگر به عنوان مشاور فنی به ملوان بروم باید سرمربی و اعضای تیم را من انتخاب کنم اما تا وقتی که این آقا صاحب باشگاه است به ملوان نمی روم. البته با صاحب باشگاه مشکل آنچنانی ندارم ولی او حرف می زند و عمل نمی کند. این آقا مرد حرف است و مرد عمل نیست.

جهانی در پایان گفت: محجوب می خواهد مرا با سیاسیون درگیر کند. اگر می خواهد به من حکم بدهد اول باید با خودم صحبت کند و نظرم را بخواهد نه اینکه خودشان حکم بزنند. هنوز پول فصل قبل بازیکنان را نداده اند و می خواهند برای فصل بعد بازیکن بگیرند؟ من اگر بیایم با اختیار تام به ملوان می آیم. هنوز باشگاه هیات مدیره ندارد و حکم مشاور فنی برای من می زنند! این کارها سیاسی بازی است و من گول سیاسی بازی آقایان را نمی خورم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز