خبرگزاری کار ایران

برای فصل بعد توافق کردیم؛

احمدزاده: عملکرد موفقی در عراق داشتیم/می‌توانستیم پنجم‌ شویم

asdasd
کد خبر : ۲۸۱۸۱۹

سرمربی تیم فوتبال آرارات کردستان عراق گفت: تیم ما در خطر سقوط بود اما در نهایت توانستیم هشتم شویم.

محمد احمدزاده در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: تیم ما در نیم فصل اول شرایط خوبی نداشت و در خطر سقوط بود اما از وقتی هدایت این تیم را برعهده گرفتیم، در نیم فصل دوم چند برد متوالی داشتیم و در 6 بازی اول مشخص شد که در لیگ ماندنی شده ایم.

وی افزود: ما می توانستیم حتی تا مقام پنجم هم بالا بیاییم اما چون مشخص بود که نه تیم می افتد و نه به رتبه های بالای جدول می رسد؛ یک مقدار شرایط ما متفاوت شد و ما هم بچه های جوانتر را در زمین گذاشتیم و حتی اگر بازی آخرمان را می بردیم پنجم می‌شدیم اما در نهایت هشتم شدیم. با توجه به وضعیت تیم در نیم فصل اول مسئولان و بچه های تیم راضی بودند و در مجموع عملکرد ما موفقیت آمیز بود.

احمدزاده در پایان گفت: برای فصل بعد با مسئولان تیم آرارات کردستان عراق صحبت های کلی را کردیم و در یک بخش هایی از جزئیات هم بحث شد و تفاهم اولیه انجام شد و قول و قرار گذاشتیم اما قراردادی امضا نشد و فقط توافق کلی شد که البته جای ابهام ندارد. آنها آدم هایی هستند که احساس می‌کردند شاید نیاز نیست رسما قرارداد امضا شود اما به جزئیات هم پرداختیم و فکر نمی کنم برای فصل بعد مشکل خاصی باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز