خبرگزاری کار ایران

گیم‌دوم به بعد فوق العاده بودیم

محمودی: مقابل لهستان شانس برد داریم/توقعات از والیبال ما خیلی بالا است

asdasd
کد خبر : ۲۸۱۸۳۴

بازیکن سابق تیم‌ملی والیبال گفت: بچه‌های تیم‌ملی والیبال از گیم‌دوم به بعد مقابل لهستان فوق‌العاده بودند.

بهنام محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: بازی ایران و لهستان بازی بسیار خوبی بود و بچه‌ها از گیم‌دوم به بعد فوق‌العاده بودند. الان توقعات از والیبال ما خیلی بالا است و مردم انتظار دارند قهرمان جهان و المپیک شویم.

وی افزود: همین که الان با آمریکا و لهستان پایاپای بازی می‌کنیم خیلی‌خوب است و برای بردن آنها نیاز به مسائل دیگری داریم. الان باید بین 8 تیم دنیا خودمان را حفظ کنیم و آنقدر با این تیم‌ها بازی کنیم که بازی با آنها برای ما عادی شود. الان رقابت‌ها خیلی نزدیک است و گروه ما هم خیلی سخت است و بازیکن مصدوم هم داریم و حریفان هم ما را آنالیز کرده‌اند و طبیعی است با این شرایط در خارج از خانه ببازیم اما باید همینطور خوب بازی کنیم تا در ایران با روحیه بهتر کار کنیم.

وی درباره بازی امشب تیم ملی مقابل لهستان گفت: فکر می‌کنم با آن روحیه‌ای که که شب‌گذشته بچه‌ها داشتند اگر امشب هم بازی کنند می‌توانیم بازی خوبی را ببینیم و حداقل یک امتیاز بگیریم. البته شانس برد هم داریم به شرطی که خوب سرویس بزنیم و دریافت‌های خوبی هم داشته باشیم.

محمودی در پایان درباره درخشش محمد جواد معنوی‌نژاد در بازی با لهستان گفت: از نظر فیزیکی معنوی‌نژاد بازیکن توانمند اما کم تجربه است و باید بیشتر از این بازیکنان استفاده شود تا تجربه به دست آورند. لیگ‌جهانی همین است و باید به جوان‌ها فرصت داد تا تیم ملی پوست‌اندازی کند و جایگزین شوند. در هر دوره باید 2-3 بازیکن جوان به لیگ جهانی ببریم تا پشتوانه‌سازی کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز