خبرگزاری کار ایران

کواچ باید جسارت بیشتری داشته باشد؛

کارخانه: مقابل روسیه نترسیم و شجاع بازی کنیم/قضاوت درباره کواچ زود است

asdasd
کد خبر : ۲۸۲۰۵۲

کارشناس والیبال کشورمان معتقد است شاگردان کواچ در بازی دوم مقابل لهستان با انگیزه‌تربازی کردند اما باید با شجاعت و جسارت بیشتری در بازی‌های بعد شرکت کنند.

گفت‌وگوی مصطفی کارخانه با خبرنگارایلنا را در زیر می‌خوانید:

*ما دو بازی مقابل لهستان انجام دادیم و هر دو بازی را باختیم. این دو بازی را چطور دیدید؟

قطعاً نسبت به بازی‌ با آمریکا بهتر عمل کردیم؛ حتی در بازی اول مقابل لهستان که 3 بر یک باختیم عملکرد بهتری داشتیم. ما در سال گذشته یک مجموعه خوب بودیم اما امسال بازیکنان تاثیرگذار ما یک مقدار دچار افت شدند.

*به نظر شما بهترین بازی ما در این 4 بازی کدام بازی بود؟

بهترین عملکرد ما بازی دیشب یعنی دیدار دوم‌مان مقابل لهستان بود که با انگیزه‌تر بازی کردیم و متوجه شدیم قابلیت‌های بالایی داریم. مربی ما هم بچه‌ها را بیشتر شناخته و با جسارت بیشتری کار می‌کند که این قضیه نوید روزهای خوبی را برای تیم ملی والیبال ما می‌دهد.

*به نظر شما گیم پنجم مقابل لهستان را خیلی بد نباختیم؟

چرا،  نظر من هم همین است اما به این دلیل بود که ما ست چهارم را بردیم و به یک امتیاز راضی شدیم. لهستان گیم پنجم را خوب شروع کرد و خوب هم ادامه داد. به نظر من همین یک امتیاز می‌تواند انگیزه و امیدواری ما را بیشتر کند.

*بازی بعدی ما مقابل روسیه است این بازی را چطور می‌بینی؟

تیم ما الان به یک ترکیب تثبیت شده رسیده است و همه باید زحمت بکشند تا موفق شوند. بعد از 4 بازی الان هماهنگ‌تر شده ایم اما باید اشتباهات مان را کمتر کنیم تا در قالب تیمی اثر آن را بببینم. نترسیم و شجاع بازی کنیم. نترسیدن از حریف باعث بالا رفتن خطاهای فردی آنها می‌شود روسیه قطعاً از لهستان و آمریکا ضعیف‌تر است. البته روسیه در مرحله اول لیگ جهانی اصولاً بازیکنان سرشناس، باتجربه و تاثیرگذارش را نمی‌آورد. ما در روسیه هم شانس امتیاز گرفتن داریم چون این روسیه از آمریکا و لهستان ضعیف‌تر است.

*به نظر شما کواچ در این 4 بازی عملکرد خوبی داشته است؟

کواچ دارد بازی به بازی بهتر می‌شود و یک مقدار برای قضاوت در مورد عملکرد او زود است. فقط کواچ باید در تعویض‌ها و تایم‌اوت‌ها زودتر عمل کند و جرات و جسارت بیشتری داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز