خبرگزاری کار ایران

در پی مطرح شدن نام یک ووشوکار دوپینگی؛

لشگری: اولین سد در مقابله با دوپینگ ورزشکاران هستیم/ بیش از 100 نمونه‌گیری داشتیم

asdasd
کد خبر : ۲۸۲۰۸۷

رئیس کمیته پزشکی فدراسیون ووشو، گفت: خودمان اولین سد در مقابله با دوپینگ ورزشکاران هستیم.

امیر عباس لشگری درگفتگو با خبرنگار ایلنا، ضمن بیان این مطلب تصریح کرد: درخصوص اعلام ستاد ملی مبارزه با دوپینگ مبنی بر مشکوک بودن یک نمونه از تست های ورزشکاران رشته ووشو باید بگویم فدراسیون ووشو و کمیته پزشکی و ضددوپینگ این فدراسیون در طی چهار سال گذشته بیش از 100 نمونه گیری در مسابقات داخلی و خارجی از ورزشکاران رشته خود در رده سنی مختلف دو بخش زنان و مردان داشته است.

وی افزود: خوشبختانه تمامی این نمونه ها منفی گزارش شده که دلیل آن آموزش های چهره به چهره در اردوهای تیم های ملی برای مبارزه با دوپینگ است.

لشگری اظهار داشت: فدراسیون ووشو در سال جاری از ستاد ملی مبارزه با دوپینگ درخواست نمونه گیری در مسابقات انتخابی تیم ملی را داشت که براین اساس یازده مورد نمونه گیری انجام شد.

عضو کمیته پزشکی فدراسیون جهانی ووشو افزود: از این تعداد، یک نمونه مشکوک بوده و توسط ستاد ملی مبارزه با دوپینگ درحال پیگیری است و اقدامات لازم در این خصوص انجام می شود.

لشگری خاطرنشان کرد: تعامل مثبت و همکاری بین کمیته پزشکی فدراسیون ووشو و ستاد ملی مبارزه با دوپینگ برای داشتن فضایی بدون دوپینگ، لازم و ضروری است و در این راستا از همکاری دوستان در ستاد ملی مبارزه با دوپینگ کمال تشکر را دارم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز