خبرگزاری کار ایران

شانس یووه برای قهرمانی خیلی‌کم بود؛

بختیاری‌زاده: معلوم بود بارسا قهرمان می‌شود/ رئال یا بایرن بودند فینال جذاب‌تر می‌شد

asdasd
کد خبر : ۲۸۲۰۹۰

مدافع سابق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: قبل از فینال لیگ قهرمانان اروپا هم مشخص بود که شانس بارسا برای قهرمانی بیشتر از یوونتوس است.

سهراب بختیاری زاده در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: قبل از فینال لیگ قهرمانان اروپا هم مشخص بود که شانس بارسا برای قهرمانی بیشتر از یوونتوس است اما چون بازی فینال بود و حساسیت بالایی داشت و یووه هم قبل از فینال یک بازی بزرگ را برده بود؛ فشار روانی کمتری روی این تیم بود.

وی افزود: به دلیل پیش‌بینی‌های قبل از بازی فشار روی بارسا بیشتر بود و به همین دلیل یوونتوس‌توانست در دقایقی خوب بازی کند و موقعیت هم به دست آورد. فینال امسال بازی زیبایی شد اما اینکه قبل از بازی نتیجه را می دانستیم یک مقدار توی ذوق می زد و اگر رئال یا بایرن مونیخ به جای یووه بود بازی بهتری می شد اما در مجموع فینال خوبی بود.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا یووه هیچ شانسی برای قهرمانی نداشت؛ گفت: یوونتوس شانس داشت اما شانس آنها خیلی کمتر از بارسا بود. زیبایی فوتبال به این است که قابل پیش بینی نیست اما می شود درصد پیروزی یک تیم را حدس زد البته اگر یووه آن گل زود هنگام را نمی خورد؛ می توانست خطرناک باشد اما با آن گل دقایق اولیه کارش خیلی سخت شد. هر چند که نظم خودش را از دست نداد و گل مساوی را زد و گل سوم هم تیر خلاصی بر پیکره یووه بود. در مجموع بازی خوبی را دیدیم.

بختیاری زاده در پایان گفت: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد اما قوانین فنی فوتبال یک سری قوانین مشخص است و تیمی می‌تواند موفق باشد که قوانین فنی را درک کرده و لحظه به لحظه در بازی جلو برود. در کنار آنها خلاقیت بازیکن و بازیخوانی مربی هم هست که باعث زیبایی فوتبال می شود. خلاقیت بازیکنان و قوانین فوتبال را در فینال اروپا به خوبی دیدیم و همه از این دیدار زیبا لذت بردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز