خبرگزاری کار ایران

حسینی با انتقاد از روند واگذاری سرخابی‌ها:

وزارت ورزش دچار سوء مدیریت شده است/ اظهارات سجادی سنجیده نبود

asdasd
کد خبر : ۲۸۲۱۹۰

سخنگوی فراکسیون وزرش مجلس بر این باور است که وزارت ورزش با توجه به روند مبهم واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس دچار سوء مدیریت شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیدهادی‌حسینی با اشاره به اظهارات اخیر معاون وزارت وزرش اظهار داشت: متاسفانه شخص وزیر و متولیان وزارت ورزش‌از همان آغاز در هر زمینه‌ای به اظهارنظر پرداخته و از سرمربی تیم ملی فوتبال گرفته تا مسایل و اتفاقات تیم‌های مختلف لیگ برتری را مورد نقد و بررسی قرار داده اند. کما اینکه این اظهارات در برخی اوقات به بروز مسایل حاشیه ای دامن زده و هزینه هایی بر دوش این وزارتخانه گذاشته است.

وی با اشاره به اظهارات اخیر معاون وزارت ورزش در خصوص تغییر اعضای هیات مدیره تیم های استقلال و پرسپولیس ادامه داد: اظهارات متولیان ورزش در این برهه حساس باید کمی سنجیده‌تر باشد. نصرالله سجادی از مدیران ورزشی و باسابقه کشور تلقی می شود و نباید در این مقطع کنونی که هر کدام از تیم های سرخابی پایتخت در کش و قوس واگذاری به بخش خصوصی و انتخاب سرمربی هستند، چنین مساله ای را مطرح می کرد.

این نماینده مجلس معتقد است وزارت ورزش باید در مسایلی ورود و اظهار نظر کند که متولی اصلی آن است،‌ نه اینکه در برخی امور که نقشی در مدیریت آنها ندارد وارد شود.

سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس به وضعیت نابسامان دو تیم استقلال و پرسپولیس اشاره کرد و گفت: احتمال تغییر هیات مدیره این دو باشگاه در زمانی از زبان معاون وزارت ورزش مطرح شد که متولیان کنونی سرخابی‌های پایتخت هم اکنون در گیر و دار انتخاب سرمربی و حتی جذب بازیکن برای فصل آینده هستند. همین اظهار نظر سجادی باعث شد تا روند انتخاب سرمربی و خروج از بلاتکلیفی مدیریتی این تیم ها با خلل روبرو شده و دوباره، اما و اگرهای تازه ای به ابهامات قبلی اضافه شود.

حسینی در گفتگو با خانه ملت با تاکید بر اینکه وزارت ورزش می توانست همان چند سال پیش،‌ دو تیم استقلال و پرسپولیس را به بخش خصوصی واگذارکند، افزود: واگذاری این دو تیم سال هاست که مطرح است و من مطمئنم اگر این اتفاق در همان 7 یا 8 سال گذشته رخ داده بود ، هم اکنون شاهد پویایی و درخشش این دو برند ورزشی کشور بودیم. این تیم ها می توانستند همچون گذشته خاستگاه و پایه اصلی ترکیب تیم ملی باشند اما امروز به وضعیتی در آمده اند که حتی در کمرکش لیگ برتر در جدال با دیگر تیم های مدعی بازماندند.

وی در خاتمه با طرح یک سئوال خطاب به متولیان وزارت ورزش ادامه داد: با توجه به اتفاقات و حواشی قبلی و ابهامات جدید مبنی بر تغییر اعضای هیات مدیره، آیا فرصتی برای یارگیری و انتخاب سرمربی در فصل آینده برای این دو تیم باقی می ماند؟ این تیم ها که نتوانستند حتی نظر هواداران خود در لیگ قبلی را جلب کنند،‌ چطور می توانند در فصل آینده کمر راست کرده و خود را به عنوان تیم های همیشه مدعی مطرح سازند؟

نصراله سجادی معاون وزارت ورزش چندی پیش اعلام کرد هیات مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بزودی دستخوش تغییرات خواهند شد. اما باید به این نکته توجه داشت که تغییرات احتمالی در هیات مدیره این دو تیم، در شرایط عدم واگذاری به بخش خصوص، نداشتن سرمربی و بازیکنان جدید در فصل آتی، بر آتش بحران‌های این دو باشگاه دامن خواهد زد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز