خبرگزاری کار ایران

با رای اعضای مجمع؛

اسلامیان و عرب عامری نایب رئیسان فدراسیون فوتبال شدند

asdasd
کد خبر : ۲۸۲۳۲۳

محمود اسلامیان و الهه عرب عامری در مجمع فوق العاده فدراسیون فوتبال با کسب اکثریت آرا به ترتیب به عنوان نایب رئیسان اول و بانوان این فدراسیون انتخاب شدند.

به گزارش ایلنا، مجمع فوق العاده فدراسیون فوتبال از صبح امروز (دوشنبه) با حضور محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان و 64 نفر از اعضای این مجمع در محل آکادمی ملی المپیک با هدف بررسی موضوعات مختلف که مهم ترین آن مسایل مالی است، برگزار شد.

در ادامه این مجمع اسلامیان با 50 رای و عرب عامری با 45 رای به عنوان نایب رئیسان اول و بانوان فدراسیون فوتبال انتخاب شدند.

الهه عرب عامری در مجمع عادی فدراسیون در دی ماه سال گذشته بعد از استعفای فریده شجاعی به عنوان سرپرست نایب رئیسی بانوان فدراسیون فوتبال انتخاب شده بود.

پیش از آغاز رأی گیری در مجمع فدراسیون فوتبال برای انتخاب نایب رئیس اول و همچنین نایب رئیس بانوان این فدراسیون، محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان از محمود اسلامیان و الهه عرب عامری درخواست کرد که به سخنرانی و ارایه رزومه خود بپردازند.

محمود اسلامیان گفت:فوتبال رشته ای است که باعث وحدت ملی می شود و فوتبال در سراسر دنیا به عنوان یک بنگاه اقتصادی قوی مطرح است که ما در بحث اقتصادی فوتبال مشکل داریم، هر چند مشکل مان قابل حل است.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال در مورد مسئله حق پخش تلویزیونی هم اظهار داشت: گرفتن حق پخش از صداوسیما حق مسلم ماست. ما نمی توانیم چون صداوسیما می گوید پول ندارد و نمی تواند حق پخش را بدهد این مسئله را رها کنیم. بالاخره راه حل های دیگری برای این مشکل وجود دارد. ما اصلاً نمی توانیم بگوییم چون راه حلی نیست پس تلاش نخواهیم کرد.

عرب عامری نیز گفت: خوشحالم که در جمع خانواده فوتبال حضور دارم و امیدوارم با برنامه هایی که اجرا می کنیم بتوانیم مثمر ثمر در بخش فوتبال بانوان باشیم. از زمان حضورم تاکنون در فدراسیون فوتبال سعی کرده ام تا طبق سیاست های فدارسیون برنامه های خود را پیش بریم و امیدوارم با حمایت های مسئولان بتوانیم بستر رشد و موفقیت را برای ورزش بانوان فراهم کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز