خبرگزاری کار ایران

مسابقات جودوی کاپ اروپا؛

فرانسه قهرمان شد، ایران در مکان پانزدهم ایستاد/ آغاز اردوی مشترک جودوکاران در بلاروس

asdasd
کد خبر : ۲۸۲۳۲۷

227 جودوکار حاضر در مسابقات کاپ اروپا، اردویی چهار روزه را در شهر مینسک آغاز کردند.

به گزارش ایلنا، در پایان مسابقات جودو کاپ اروپا با حضور 227 جودوکار از 34 کشور جهان به میزبانی شهر مینسک در کشور بلاروس برگزار شد، تیم فرانسه به مقام قهرمانی رسید.

 تیم ملی جودو فرانسه در بخش مردان با کسب 3 مدال طلا در اوزان 66- کیلو گرم، 73- کیلو گرم و 90- کیلو گرم به مقام قهرمانی رسید و تیم ملی جودو کوبا با کسب یک مدال طلا، 2 نقره، 1 برنز و 2 مقام پنجمی به نایب قهرمانی رسید و تیم جودو آلمان نیز با یک مدال طلا، 2 برنز و یک مقام پنجمی در مکان سوم قرار گرفت.

تیم ملی 3 نفره جودوی کشورمان نیز با تک مدال برنز سعید مولایی در وزن 81- کیلو گرم  در مکان پانزدهم رده بندی تیمی این مسابقات قرار گرفت.

تیم ملی جودوی کشورمان در بخش زنان هیچ ورزشکاری را اعزام نکرده بود که در مجموع بخش زنان و مردان در مکان نونزدهم تیمی قرار گرفت.

پس از پایان مسابقات در روز گذشته، از امروز به مدت چهار روز جودوکاران حاضر در این  رقابت‌ها اردویی مشترک را در این شهر برگزار خواهند کرد که کشورمان نیز با 3 ورزشکار در این اردو حاضر خواهد بود.
 
شایان ذکر است این مسابقات دارای امتیاز سهمیه المپیک بود.
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز