خبرگزاری کار ایران

مسابقات جهانی ورزش کارگری-ایتالیا

مناجاتی: باید 5 گل به ایتالیایی ها می زدیم/ سوت های داور به سود میزبان بود

asdasd
کد خبر : ۲۸۲۴۱۲

سرمربی تیم فوتبال کارگری ایران از تساوی شاگردانش مقابل نماینده ایتالیا راضی نبود و البته داوری این دیدار را هم منصفانه نمی دانست.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایلنا، تیم فوتبال کارگری ایران در نخستین دیدار خود در مسابقات جهانی ورزش های کارگری مقابل نماینده ایتالیا در حالیکه تیم برتر میدان بود به تساوی  یک بر یک رضایت داد تا فقط یک امتیاز این دیدار کسب کند.

مهدی مناجاتی پس از توقف شاگردانش در نخستین دیدار خود در این رقابت ها به خبرنگار ایلنا گفت: ما باید 4-5 گل به ایتالیایی ها می زدیم چراکه تیم برتر میدان بودیم ولی به حق خود نرسیدیم. حق ما بیش از تساوی بود.

وی ادامه داد: ایتالیا همیشه از فوتبالی غنی برخوردار بوده ولی ما مقابل آنها فوتبال خوبی ارائه کردیم تا به نوعی نشان دهیم تیمی قابل احترام هستیم.

سرمربی تیم فوتبال کارگری ایران همچنین متذکر شد: ما می توانستیم برنده این دیدار باشیم ولی تجربه بین المللی بچه های ما بالا نبود و نتوانستند برتری خود را حفظ کنند.

مناجاتی که به شدت از داوری این دیدار ناراضی بود خاطرنشان کرد: تا حالا چنین وضعیتی را ندیده بودم.تیم میزبان در این دیدار 11 نفره بازی نمنی کرد چراکه داور ایتالیایی از ابتدای بازی هوای آنها را داشت و ما را هم در همان نیمه نخست 10 نفره کرد. قضاوت این داور منصفانه نبود و سوت ها به سود ایتالیا زده می شد.

وی در ادامه با اشاره به گلیکه ایران دریافت کرد و نقش داور در به ثمر رسیدن این گل گفت: حتی یک فرد معمولی هم می داند که هر اتفاقی روی دروازه بان حریف خطا دارد ولی گل آنها در شرایطی به ثمر رسید که داور این دیدار خطا روی دروازه بان ما را نگرفت و توپ به دست بازیکنی که گل را به ثمر رساند هم برخورد کرد. این داوری واقعا منصفانه نبود.

سرمربی تیم فوتبال کارگری ایران درباره بازی بعد شاگردانش مقابل حریف پرتغالی افزود: به نظر بازی سختی در پیش داریم ولی با امید به خدا برای برد به میدان می رویم و سعی می کنیم با کاهش میزان اشتباهات خود این بازی را با پیروزی از زمین خارج شویم. من به تیمم ایمان دارم و شانس پیروزی و صعود از این گروه را داریم.

مناجاتی همچنین در پایان یادآور شد: ما اگرچه مساوی کردیم ولی نشان دادیم تیم ما قابل احترام است چراکه تیمی جوان، با اخلاق و دارای قدرت و تعصب خاصی است که من افتخار می کنم روی نیمکت این تیم می نشینم و در کنار سایر همکارانم هدایت بچه ها را بر عهده گرفته ام.

چهارمین دوره مسابقات‌جهانی ورزش کارگری، از امروز 18 خرداد ماه در شهر لینیانوی ایتالیا آغاز شد که این رقابت ها تا 24 خردادماه به طول خواهد انجامید .

کاروان اعزامی ورزش کارگری ایران با 47 ورزشکار مرد و 16 ورزشکار زن در رشته‌های والیبال‌ساحلی‌آقایان،‌ والیبال‌سالنی‌بانوان،‌ فوتبال، دوومیدانی آقایان، دوومیدانی بانوان، کشتی فرنگی و ساحلی و جودو به این مسابقات اعزام شده است.

مراسم افتتاحیه این رقابت ها ساعت 17:30 به وقت ایتالیا و 20 به وقت ایران برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز