خبرگزاری کار ایران

گفت‌وگو با بانوی رکورددار هفتگانه ایران؛

توکلی: بدشانس‌ترین ورزشکار دوومیدانی هستم/سطح مسابقات از اینچئون بالاتر بود

asdasd
کد خبر : ۲۸۲۵۷۵

نماینده ماده هفتگانه کشورمان در رقابت های قهرمانی آسیا گفت: من بد شانس‌ترین ورزشکار دوومیدانی هستم.

به گزارش ایلنا، سپیده توکلی پس از کسب مقام پنجمی در بیست و یکمین دوره رقابت های قهرمانی آسیا در ووهان چین، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: تمام تلاشم را کردم و می‌توانم بگویم من بدشانس‌ترین ورزشکار دوومیدانی هستم. امتیازی که من در این دوره از رقابت‌های قهرمانی آسیا کسب کردم در بازی‌های آسیایی اینچئون کره صاحب مدال برنز شد.

وی ادامه داد: سطح رقابت ‌ها در حدی بالا بود که من با امتیاز نفر سوم بازی‌های آسیایی، در جایگاه پنجم ایستادم و از کسب مدال بازماندم. حتی می توان گفت در این دوره سطح رقابت‌ها از بازی‌های آسیایی نیز بالاتر بود و ورزشکاران با آمادگی کامل و با هدفگذاری به این میدان آسیایی آمده بودند.

رکورد دار هفتگانه و پرش ارتفاع ایران اضافه کرد: با امتیازی که کسب کردم توانستم باز هم رکورد هفتگانه ایران را 118 امتیاز ارتقاء بدهم و در پرتاب وزنه رکورد خودم را بهبود بخشیدم، اما در این مسابقات حتی چند رکورد آسیایی جابجا شد، چرا که ورزشکاران برای کسب ورودی المپیک و مسابقات جهانی تلاش می کردند.

وی افزود: ورزشکاران جدید در این دوره از رقابت‌ها حاضر بودند. من تا پایان روز اول یعنی تا پایان چهار ماده نخست صدر نشین ماده هفتگانه بودم. روز دوم نیز پس از پشت سر گذاشتن مواد پرش طول و پرتاب نیزه در جایگاه دوم قرار گرفتم و تصور نمی‌کردم ورزشکاران دیگر کشورها بتوانند در دوی 800  متر تا این حد عملکرد خوبی داشته باشند.

توکلی در پایان گفت: امیدوارم در رقابت‌های بعدی بتوانم با پشت سر گذاشتن اردوها و مسابقات تدارکاتی مناسب و تمرینات مستمر عملکرد بهتری داشته باشم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز