خبرگزاری کار ایران

دبیر فدراسیون والیبال در گفتگو با ایلنا:

حضور بانوان را در سالن‌ مدیریت می‌کنیم/ رعایت موازین‌ شرعی و مقررات‌ جهانی

asdasd
کد خبر : ۲۸۲۶۲۲

دبیر فدراسیون والیبال کشورمان گفت: داورزنی به عنوان رئیس فدراسیون والیبال مدت‌هاست که پیگیر حضور بانوان در سالن‌هاست و امیدواریم اتفاق خوبی در این زمینه رخ بدهد.

محمود افشاردوست در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: در بحث حضور بانوان در سالن‌ها برای مسابقات لیگ جهانی شخص آقای داورزنی مدت‌هاست که پیگیر این موضوع است و جلسات متعددی را با مسئولان ذیربط داشته است. حالا باید منتظر بمانیم تا ببینیم چه اتفاقی می‌افتد و دستورالعمل این حضور صادر می شود. تا این لحظه هیچ دستورالعملی برای ما نیامده اما داورزنی همچنان پیگیر است تا ببینیم در نهایت چه اتفاقی می‌افتد.

وی افزود: ما تابع قوانین و مقررات هستیم و هر روالی که قوانین کشور بگوید باید اجرا شود. البته یکسری مقررات هم فدراسیون جهانی دارد که باید رعایت شود. به هرحال باید این موضوع را مدیریت کنیم تا هم موازین شرعی ما رعایت شود و هم مقررات جهانی را توامان اجرا کرده باشیم.

افشاردوست در پاسخ به این سئوال که آیا حضور بانوان در سالن والیبال مشکلی ایجاد می‌کند یا نه گفت: اگر از نظر مسائل شرعی این سئوال را مطرح کرده‌اید من تخصصی در مسائل شرعی ندارم اما به لحاظ اجرایی مدیران عالی‌رتبه کشور ما مسائل بسیار پیچیده‌تر از این را حل می‌کنند. به هرحال ما باید همه مسائل را در نظر بگیریم. به لحاظ اجرایی فدراسیون والیبال با کمک نیروی انتظامی و دیگر نهادهای ذیربط می‌تواند موضوع حضور بانوان در سالن را مدیریت کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز