خبرگزاری کار ایران

مسابقات جهانی ورزش کارگری-ایتالیا

پیروزی ساحلی بازان کارگری ایران مقابل فرانسه/ اتریش حریف بعدی

تیم والیبال ساحلی کارگرای ایران در نخستین دیدار خود مقتدرانه بر فرانسه غلبه کرد تا گام نخست را محکم بردارد.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایلنا، در دومین روز از مسابقات جهانی ورزش های کارگری که به میزبانی لینیانوی ایتالیا در حال برگزاری است تیم والیبال ساحلی کارگری ایران در نخستین دیدار خود فرانسه را 2 بر صفر شکست داد.

در این دیدار که از ساعت 11 به وقت محلی برگزار شد شاگردان حمید حقبین با ترکیب سید فتح الله حسین، امیر شوشتری زاده و محمود توانایی به مصاف حریف رفتند که در 2 ست با برتری قاطعانه 21 بر 11 و 21 بر 15 موفق شدند فرانسه را مغلوب خود کنند تا گام نخست را محکم بردارند.

ملی پوشان ساحلی برتری خود را از همان ابتدای بازی بر حریف فرانسوی دیکته کردند و با ارائه بازی منسجم در سرویس، دفاع روی تور و همچنین شکست سنگینی را به رقیب خود تحمیل کردند.

والیبال ساحلی کارگریشاگردان حق بین عصر امروز از ساعت 16:30 به وقت محلی(19 به وقت ایران) به مصاف اتریش خواهند رفت که بازی نخست خود را 2 بر یک به برزیل واگذار کرد.

سومین و آخرین بازی ساحلی بازان ایران مقابل برزیل است که فردا ساعت 11 به وقت محلی (13:30 به وفت تهران) برگزار خواهد شد.

چهارمین دوره مسابقات جهانی ورزش های کارگری از 18 خرداد به میزبانی لینیانوی ایتالیا آغاز شده و تا 24 خرداد ماه به طول می انجامد.

کاروان اعزامی ورزش کارگری ایران با 47 ورزشکار مرد و 16 ورزشکار زن در رشته‌های والیبال‌ساحلی‌آقایان،‌ والیبال‌سالنی‌بانوان،‌ فوتبال، دوومیدانی آقایان، دوومیدانی بانوان، کشتی فرنگی و ساحلی و جودو به این مسابقات اعزام شده است.

 

 

 

کد خبر : ۲۸۲۶۸۲