خبرگزاری کار ایران

مسابقات جهانی ورزش کارگری-ایتالیا

حق بین: ساحلی بازان فرانسه حریف ما نشدند/ اتریش و برزیل حرفه ای هستند

سرمربی تیم والیبال ساحلی کارگری ایران معتقد است این تیم توان صعود به جمع 4 تیم پایانی مسابقات جهانی را دارد.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایلنا، تیم والیبال ساحلی کارگری ایران صبح امروز در نخستین دیدار خود در مسابقات جهانی ورزش های کارگری موفق شد 2 بر از سد فرانسه عبور کند تا گام نخست را مقتدارانه بردارد.

حمید حق بین در پایان این دیدار در گفتگو با خبرنگار ایلنا درباره این بازی گفت: دو تیم بازی خوبی را ارائه کردند و با وجودی که نمی شد بازی پایایایی را شاهد بودیم ولی ما مزد بازی خوب خود را گرفتیم تا نخستین دیدار را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه نخستین حضور خود را در این رقابت ها تجربه می کنیم هنوز هیچ شناختی از تیم های حریف و میزان قدرت و ضعف آنها نداریم و به هین دلیل کار سختی را مقابل رقبای آینده خواهیم داشت چراکه حالا از تیم ما شناخت پیدا کرده اند.

حق بین در ادامه با اشاره به بازی بعدی تیمش مقابل اتریش که ساعت 16:30(19به وقت ایران) برگزار می شود، گفت: اتریش تیم خوبی نشان داده و با وجود شکست مقابل برزیل آن هم با نتیجه ای نزدیک، ثابت کرد تیمی منسجم است و بدون شک حریف خوبی برای تیم ما خواهد بود. تلاش می کنیم اجازه خودنمایی به این تیم ندهیم تا دومین پیروزی را هم کسب کنیم.

وی درباره بازی سوم تیمش مقابل برزیل که فردا ساعت 11(13:30 به وقت ایران) برگزار می شود، خاطرنشان کرد: برزیل در والیبال ساحلی همیشه تیم های خوبی دارد. ما هم شناختی چندانی از این تیم نداریم ولی می دانیم بسیار تیم حرفه ای هستند که باید مراقب این تیم باشیم.

سرمربی تیم والیبال ساحلی کارگری ایران درباره بخت قهرمانی شاگردانش در این دوره از رقابت ها نیز متذکر شد: ما توانایی رسیدن به مراحل بالاتر را داریم که امیدوارم بتوانیم خود را به جمع 4 تیم نهایی برسانیم. باید صبر کنیم بازی های مقدماتی به پایان برسد و با شناختی که از رقبا خواهیم داشت می توانیم به مراحل بالاتر فکر کنیم.

چهارمین دوره رقابت های جهانی ورزش های کارگری از 18 خردادماه در لینیانوی ایتالیا آغاز شده که تا 24 خردادماه به طول می انجامد.

کاروان اعزامی ورزش کارگری ایران با 47 ورزشکار مرد و 16 ورزشکار زن در رشته‌های والیبال‌ساحلی‌آقایان،‌ والیبال‌سالنی‌بانوان،‌ فوتبال، دوومیدانی آقایان، دوومیدانی بانوان، کشتی فرنگی و ساحلی و جودو به این مسابقات اعزام شده است.

کد خبر : ۲۸۲۶۹۰