خبرگزاری کار ایران

پس از جلسه با نژادفلاح مطرح شد؛

اظهارات کاپیتان‌ درباره آخرین وضعیت پرسپولیس/هواداران منتظر تیمی قوی باشند

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید براینکه جلسه مفیدی با قائم مقام باشگاه داشته است، گفت : پیراهن و هواداران پرسپولیس برایم مهم تر از پیشنهادهای مالی نجومی است.

به گزارش ایلنا، محمد نوری ضمن بیان این مطلب تصریح کرد: امروز (سه شنبه) در محل باشگاه حضور یافتم تا با قائم مقام باشگاه در باره شرایط خودم، دیگر اعضای تیم و وضعیت پرسپولیس صحبت کنم.

وی افزود: در این جلسه صحبت های مثبت وامیدوارکننده‌ای برای فصل آینده مطرح شد تا به امید خدا بتوانیم برای هواداران افتخار کسب کنیم.

نوری درخصوص مطالبی که در روزهای اخیر از ناراحتی وی در مورد شرایط پرسپولیس مطرح شده است، گفت: پرسپولیس را دوست دارم و بحث ناراحتی شخصی وجود نداشت. امیدوارم سال جدید با تیمی قوی که خواهیم داشت، خواسته های هواداران را عملی کنیم.

نوری در باره پیشنهاد خارجی خود خاطرنشان کرد: از یک باشگاه عربی پیشنهاد وسوسه انگیزی دارم که هنوز جوابی به آن ندادم و به احتمال زیاد به عنوان کاپیتان، در خدمت پرسپولیس خواهم بود.

کاپیتان پرسپولیس افزود: معتقدم شاکله اصلی تیم باید حفظ شود و چند مهره را هم برای تقویت تیم اضافه کنیم.

نوری درباره خبرهایی مبنی برعدم بازگشت ایوانکوویچ به ایران تصریح کرد: بحث حق و حقوق یک امر طبیعی در فوتبال است و مربی رایگان کار نمی کند. با این حال مطمئن باشید برانکو به ایران بازمی گردد.تمام امور درحال پیگیری است تا کار را با قدرت برای فصل آینده آغاز کنیم.

کاپیتان سرخپوشان افزود: پرسپولیس تیم بزرگی است و این یک واقعیت است که همه می‌خواهند حتی با وجود مشکلات مالی، پیراهن این تیم را به تن کنند.بازیکنان و مربی خوبی داریم و اگر باشگاه بخواهد، به عنوان کاپیتان تیم حتی حاضرم با بچه ها صحبت کنم تا برخی مشکلات برطرف شود.

کد خبر : ۲۸۲۷۲۸