خبرگزاری کار ایران

مسابقات جهانی ورزش کارگری-ایتالیا

اردوی مشترک جودوکاران کارگری ایران با 4 رقیب خارجی

asdasd
کد خبر : ۲۸۲۷۵۸

تیم جودوی کارگران ایران اردوی تمرینی مشترکی را با جودوکاران 4 کشور خارجی برگزار کردند.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایلنا، مسابقات جهانی ورزش های کارگری در حالی در لینیانوی ایتالیا در حال برگزاری است که جودوکاران اعزامی ایران در این رقابت ها اردوی تمرینی مشترکی را با رقبای خارجی خود برگزار کردند.

تیم اعزامی کارگری ایران با 7 جودوکار در این رقابت ها حضور یافته که امیرحسین خادمیان(73 کیلوگرم)، علی محمدنیا( 100 کیلوگرم، نبی الله رسمتی(100 کیلوگرم)، امین الله نوری(90 کیلوگرم)،  مطیر مطیری(81کیلوگرم)، مسعود خان‌احمدلو(66 کیلوگرم) و مصطفی احمدی(60کیلوگرم) در ترکیب این تیم به میدان خواهند رفت.

صبح امروز جودوکاران کشورمان اردوی تمرینی مشترکی را با ورزشکارانی از فنلاند، اتریش، انگلیس و استونی برگزار کردند تا آمادگی خود را برای حضور در این میدان جهانی افزایش دهند.

چهارمین دوره رقابت های جهانی ورزش های کارگری از 18 خردادماه در لینیانوی ایتالیا آغاز شده که تا 24 خردادماه به طول می انجامد.

کاروان اعزامی ورزش کارگری ایران با 47 ورزشکار مرد و 16 ورزشکار زن در رشته‌های والیبال‌ساحلی‌آقایان،‌ والیبال‌سالنی‌بانوان،‌ فوتبال، دوومیدانی آقایان، دوومیدانی بانوان، کشتی فرنگی و ساحلی و جودو به این مسابقات اعزام شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز