خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون رئیس جمهور؛

مدال آوران جهانی تکواندو تجلیل شدند/درخواست پولادگر برای حمایت بیشتر از تکواندو

asdasd
کد خبر : ۲۸۲۷۷۶

تکواندوکاران ایران که در مسابقات جهانی روسیه موفق به کسب مدال شده و قهرمانی جهان را برای کشورمان به ارمغان آوردند در حضور محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهوری و سخنگوی دولت تجلیل شدند.

به گزارش ایلنا، طی مراسمی مسعودحجی‌زواره، فرزان عاشورزاده و مهدی خدابخش با داشتن عنوان طلا و ابوالفضل یعقوبی با گردن آویز برنز در بخش مردان و کیمیا علیزاده در بخش زنان مورد تجلیل قرار گرفتند.

همچنین کادر فنی زنان شامل مینو مداح، پاشایی و سروی و کادر فنی مردان شامل بیژن مقانلو، مهدی بی باک و غلامحسن ذوالقدر مورد تجلیل قرار گرفتند.

هدایای تکواندوکاران و کادر فنی توسط نوبخت و محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان اهدا شد.

سید محمد پولادگر در دیدار نوبخت معاون رئیس جمهوری با دکتر گودرزی، معاونین وزارتخانه و همچنین روسای فدراسیون های ورزشی ضمن تشریح شرایط کنونی فدراسیون تکواندو و جایگاه آن در آسیا و جهان، سرمایه گذاری بر روی رشته های مدال آور را مورد تاکید قرار داد .

در جریان این مراسم، سیدمحمدپولادگر گفت: در بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی جهان که به میزبانی کشور روسیه برگزار شد 144 کشور از سراسر دنیا حضور داشتند که تیم ایران با کسب 3 مدال طلا و یک برنزدر بخش مردان و کسب نخستین مدال جهانی توسط کیمیا علیزاده، عنوان نخست این پیکارها را از آن خود کردند.

رئیس فدراسیون تکواندو با بیان این که تکواندو کاران کشورمان برای کسب این عنوان حریفان قدرتمندی را پشت سر گذاشتند، اظهار داشت: مسابقات سختی را سپری کردیم و بسیار خوشحالیم که شایسته پیام تقدیر مقام معظم رهبری و رییس جمهوری شدیم.

او تصریح کرد : این پیام ها علاوه براینکه باعث خوشحالی اعضای تیم شد، برای مسابقات آتی نیز روحیه آن ها را چند برابر کرد.

پولادگر با بیان این موضوع که با پشت سر گذاشتن این رویداد، تیم تکواندو ایران باید برای کسب سهمیه تلاش کند اظهار داشت: برای رسیدن به این میدان، هوگو پوشان کشورمان کار سختی را پیش رو دارند.

وی توضیح داد: برای کسب سهمیه، ملی پوشان تکواندو ایران باید در 3 رویداد جایزه بزرگ شرکت کنند و بتوانند با کسب 200 امتیاز راه حضور در المپیک را برای ایران باز کنند.

رئیس فدراسیون تکواندو همچنین افزود: برای این که بتوان تکواندوکاران را در رنکینگ یک تا چهار نگه داریم باید این امتیازات را کسب کنیم. سال سختی را باید پشت سر بگذاریم و برای ما سال های قبل از المپیک سال هایی ویژه ای است که نگاه خاص مسئولان را نیز می‌طلبد.

پولادگر تاکید کرد: کسب سهمیه در این زمان برای ما بسیار مهم است و اگر هزینه نشود و فرصت ها از دست برود با چند برابر هزینه کردن نمی توان آن را جبران کرد.

وی گفت: ما 7 ماه برای کسب سهمیه و حفظ نفرات خود در رنکینگ یک تا چهار فرصت داریم و امیدواریم با حمایت دولت بتوانیم برای ایران اسلامی افتخار آفرین باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز