خبرگزاری کار ایران

پدیده بوکس ایران در گفت و گو با ایلنا:

کسب سهمیه المپیک دور از دسترس نیست/جوان‌ترین بوکسور APB هستم

asdasd
کد خبر : ۲۸۲۸۱۳

نماینده وزن 52 کیلوگرم بوکس کشورمان گفت:درست است که تمامی حریفانم در مسابقات APB عنوان جهانی دارند اما کسب سهمیه المپیک دور از دسترس نیست.

پدیده این روزهای بوکس ایران در گفت گو با خبرنگار ایلنا، اظهار داشت:پیش از شروع مسابقات جهانی APB فکر می کردم مسابقات 6 راند باشد اما در بلغارستان متوجه شدم که رقابت ها در 8 راند برگزار میشود.

سجاد محمد پور با بیان این مطلب که خداروشکر از لحاظ بدنی در نخستین مسابقه کم نیاوردم ظهار کرد:من تابه حال مبارزه 6 راند هم نداشتم چه برسد به 8 راند! می دانستم کار سختی دارم اما خدار و شکر با توجه به تمرینات خوبی که پشت سر گذاشته بودم از لحاظ بدنی هیچ مشکلی نداشتم و توانستم قدم اول را محکم بردارم.

وی افزود:از روز گذشته تمریناتم را برای دومین دیدارم با حریف بلغاری استارت زدم و برای رویارویی با او لحظه شماری می کنم.از لحاظ روحی و روانی شرایط فوق العاده ای دارم و می خواهم هرچه زودتر بوکسور بلغاری را در کشور خودش شکست دهم.

محمدپور در پاسخ به این سئوال که گویا قبلا با بوکسور بلغاری مبارزه کرده است، گفت: سال گذشته در تورنمنت صوفیه شرکت کرده بودم که همین بوکسوری که تیرماه باید با او مبارزه کنم را از پیش رو برداشتم. ناگفته نماند او دارنده مدال برنز المپیک است، اما اگر شرایط میزبانی روی کار داورها تاثیر نداشته باشد می توانم دوباره او را شکست دهم.

وی در خصوص روند تمرینات خود ادامه داد:باید تمریناتم را زیر نظر اکبر احدی و دکتر بهرامی ادامه دهم تا بتوانم برای مسابقه دوم در APB به صد در صد آمادگی برسم.

بوکسور تیم ملی کشورمان در خصوص اینکه آیا شرکت در مسابقات APB مانع حضورش در رقابت های قهرمانی آسیا و جهان نمی شود، بیان داشت: فکر نمی کنم تاریخ این مسابقات با هم تداخل پیدا کند.من همیشه حضور در تیم ملی را برای خودم افتخار می دانستم و در صورت صلاحدید سرمربی اوکراینی تیم ملی، در قهرمانی آسیا و جهان همراه تیم ملی کشورم خواهم بود.

وی در خصوص ولادمیر وینکوف گفت:او مربی خوب و کارنامه داری است.حدود یک ماه با او کار کردم و می دانم که توانایی فنی بالایی دارد.

پدیده بوکس ایران با بیان این مطلب که بزرگترین هدف من کسب سهمیه المپیک است، افزود:در مسابقات جهانی APB تمام قهرمان های قاره ای و جهانی حضور پیدا می کنند و فکر می کنم من جوانترین بوکسور این مسابقات هستم اما معتقدم عیار یک بوکسور در رینگ مشخص می شود.

وی در پایان ضمن تشکر از اصغر اشرفی مربی دوران نوجوانی اش گفت:از تمام مربیانی که برایم زحمت کشیده اند تشکر و قدردانی می کنم. بی گمان اگر من امروز در رقابت های بزرگی مثل APB حضور دارم، حاصل زحمات این عزیزان است و امیدوارم با موفقیت در این رقابت ها جواب زحمات آنها را بدهم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز