خبرگزاری کار ایران

باید اصول داخلی و بین‌المللی رعایت شود؛

کارخانه: حساسیت FIVB را درک کنیم/ حضور در ورزشگاه‌ها حق زنان است

asdasd
کد خبر : ۲۸۲۸۳۴

کارشناس والیبال کشورمان با بیان این‌که باید حساسیت فدراسیون جهانی را درک کنیم، گفت: حضور بانوان در سالن والیبال امتیازهایی برای ما دارد.

مصطفی کارخانه در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، درباره حضور زنان برای تماشای رقابت‌های لیگ  جهانی والیبال اظهار کرد: معتقدم حضور بانوان در سالن‌های والیبال امتیازهایی برای ما دارد و اگر سخت‌گیری‌های مسئولان نباشد؛ مشکلی برای حضور زنان در ورزشگاه‌ها پیش نمی‌آید.

وی افزود: حضور بانوان در سالن‌های والیبال در همه جای دنیا عرف است چون برخی  خانم ها والیبال بازی می کنند و برخی هم این ورزش را دوست دارند و حق دارند از نزدیک مسابقات این رشته را ببینند.

کارخانه با اشاره به حساسیت‌های FIVB توضیح داد: به نظر من این حساسیت ها باید کم شود چون با حضور بانوان در سالن ها مشکلی به وجود نیامده است. همه باید برخی مسائل را رعایت کنیم تا این مشکلات حل شوند. اصول باید رعایت شود و حد و مرزها مشخص شوند تا مشکلی پیش نیاید. باید فرهنگ سازی کنیم تا چنین مشکلاتی پیش نیایند.

کارخانه در پایان گفت: بحث حساسیت فدراسیون جهانی هم هست. باید همه جوانب را در نظر بگیریم یعنی امتیازهایی که به ما می دهند یا امتیازهایی که از ما می گیرند. فدراسیون جهانی روی حضور بانوان در سالن ها حساس است و از ما امتیاز کم می کنند. والیبال ما در سطح مطلوبی است و انتظارات از والیبال ما بالا رفته و باید موانع و محدودیت ها را کم کنیم. بحث حضور بانوان در سالن ها یکی از موضوع های مهم فدراسیون جهانی است و باید شرایطی را فراهم کنیم تا این حضور به بهترین شکل انجام شود تا هم خواسته فدراسیون جهانی تامین شود و هم قوانین داخلی و ارزشی کشور مورد توجه قرار بگیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز