خبرگزاری کار ایران

تکذیب وحشت سرمربی تیم ملی از پرواز!

پیروانی: کی‌روش می‌ترسید، پای پله‌های هواپیما نمی‌رفت/ این اتفاقات در شان تیم ملی نبود!

asdasd
کد خبر : ۲۸۳۱۴۱

مربی تیم ملی فوتبال ایران لغو پرواز تیم ملی را به دلیل ترس کارلوس کی‌روش رد کرد.

به گزارش ایلنا، افشین پیروانی که با بخش خبری 13:15 شبکه 3 سیما صحبت کرد، گفت: با توجه به لغو اردوی تیم ملی فوتبال ایران در ترکیه فدراسیون فوتبال تصمیم گرفت تیم کشورمان با پرواز چارتر به ازبکستان برود.

پیروانی ادامه داد: تا زمانی که ما از پله‌های هوپیما بالا می‌رفتیم همکاری خوبی با فدراسیون و تیم ملی برای سفر ایران انجام شد اما شرکت هواپیمایی که متولی پرواز تیم ملی به تاشکند بود، باید پاسخگوی حواشی آن روز باشد. متاسفانه باید بگویم این اتفاقات در شان تیم ملی نبود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا یکی از دلایل لغو پرواز تیم ملی ایران، ترس کی‌روش از تامین نبودن امنیت جانی کاروان تیم ملی در هواپیما بود؟ توضیح داد: اگر کی‌روش می‌ترسید اصلاً پای پله‌های هواپیما نمی‌رفت. چنین چیزی صحت ندارد و به نظرم آن شرکت هواپیمایی باید پاسخگوی وقایع فرودگاه باشد.

سه‌شنبه‌شب، در حالی‌که کاروان تیم ملی ایران قصد ورود به هواپیمای پرواز تهران- تاشکند را داشت، از سوی مسئولان پرواز اجازه ورود به هواپیما را پیدا نکرد تا این موضوع باعث تاخیر پرواز ملی‌پوشان به ازبکستان شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز