خبرگزاری کار ایران

کار سختی برای صعود داریم؛

ظریف: نمی‌توانیم هر سال مدعی باشیم/ خانواده‌ها نیایند جریمه می‌شویم

asdasd
کد خبر : ۲۸۳۲۲۸

بازیکن تیم ملی والیبال کشورمان با بیان اینکه در لیگ جهانی با تیم های قدرتمندی همگروه هستیم، تاکید کرد: نمی توانیم هر سال در این رقابت‌ها مدعی باشیم.

فرهاد ظریف در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: بود و نبود من تاثیر زیادی در تیم ملی ندارد چون ما یک کار گروهی انجام می دهیم و با بازی گروهی می توانیم موفق شویم. علیزاده و مرندی لیبروهای خوبی هستند و می توانند جای مرا به خوبی پر کنند و در بازی‌های لیگ جهانی نگرانی از این بابت وجود ندارد.

وی در مورد دیدار امشب تیم ملی مقابل روسیه گفت: روسیه نسبت به آمریکا و لهستان سطح بالاتری دارد و روسیه همیشه روسیه است اما چند تغییر داشته اند و 2-3 بازیکن اصلی شان را نیاورده اند. بچه های ما بازی های بسیار سختی در روسیه دارند چون با تیم قدرتمندی بازی داریم.

وی ادامه داد: از اول هم مشخص بود احتمال اینکه از این گروه بالا نیاییم خیلی زیاد است. ما تازه 2 سال است که در این مسابقات شرکت می کنیم اما هم گروه های ما عنوان دار هستند و خیلی باتجربه‌اند. بهترین مقام ما قهرمانی در آسیا بوده. نمی توانیم هر سال در لیگ جهانی مدعی باشیم. امیدوارم در بازی های برگشت نمایش خوبی داشته باشیم اما راه بسیار سختی برای صعود داریم.

بازیکن تیم ملی والیبال کشورمان اظهار داشت: انتظارات از تیم ملی والیبال ایران بالا رفته و این مسئله فشار زیادی روی بازیکنان و فدراسیون فوتبال وارد می کند. کل جامعه ایران حساب ویژهای روی والیبال ما باز کرده اما مردم شرایط ما را درک می کنند و می دانند در چه گروهی هستیم و 6 بازی اول مان هم خارج از خانه بود که یک امتیاز منفی برای ما محسوب می شد.

ظریف در پایان گفت: موافق حضور بانوان در سالن های والیبال هستم چون بحث ملی است و هیچ تفاوتی بین زن و مرد نیست و همانطور که مردان حق دارند به سالن بیایند؛ خانم ها هم حق دارند بیایند و به تیم ملی کشورشان انرژی مثبت بدهند. تا الان در این رابطه هیچ تصمیمی گرفته نشده و اگر اتفاق نامساعدی برای حضور خانم ها در راه ورود به سالن بیفتد باید منتظر جریمه های سنگین از سوی فدراسیون جهانی باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز