خبرگزاری کار ایران

بازی مقابل ازبکستان تجربه مفیدی بود؛

موسوی: جوانگرایی کی روش نتیجه داد/ نباید مقابل قدرت های آسیا کم بیاوریم

asdasd
کد خبر : ۲۸۳۲۳۸

مهاجم سابق تیم ملی فوتبال کشورمان با بیان اینکه کی روش راه درستی را برای جوانگرایی در پیش گرفته گفت: بازی تدارکاتی با ازبکستان تجربه مفیدی برای ملی پوشان جوان بود.

علی موسوی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: بازی با ازبکستان بازی خوبی بود و در خاک آنها بازی قابل قبولی انجام دادیم. ازبکستان همیشه تیم خوبی بوده و در حد یک بازی تدارکاتی با توجه به گروهی که ایران در آن قرار دارد؛ بازی مفیدی بود. ازبکستان از همگروه های ما خیلی برتر است و می توانیم راحت از گروه مان صعود کنیم.

وی افزود: بازیکنان جوان ما مقابل ازبکستان خوب بازی کردند اما کار کردن در بازی رسمی یک مقدار سخت است و جلوی ازبکستان و ترکمنستان محک جدی نمی خورند. در مجموع نفرات جدید جوان های باآتیه ای هستند و در بازی های بزرگ تر پخته می شوند. باید بازی های بزرگ تری ببینند چون ما مقابل تیم های درجه 2 و 3 آسیا مشکلی نداریم اما جلوی قدرت های آسیا باید پخته تر باشیم چون ژاپن و کره جنوبی از ما خیلی فاصله گرفته اند.

موسوی در پایان و در مورد تاثیر کی روش روی تیم ملی ما گفت: کی روش از نظر نتیجه عملکرد خوبی در تیم ملی ما نداشته اما همه می دانیم که مربی صاحب سبکی است و سیستم خودش را به تیم ملی دیکته کرده و تیم ما منظم تر از قبل بازی می کند. البته این نظم باید همراه با نتیجه باشد چون مردم ما همیشه نتیجه می خواهند. انتظار داریم با چنین مربی جلوی قدرت های برتر آسیا کم نیاوریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز