خبرگزاری کار ایران

علیرغم غیبت در مسابقات انتخابی؛

سوریان همراه تیم ملی به مسابقات قهرمانی جهان می رود

asdasd
کد خبر : ۲۸۳۲۷۸

شورای فنی تیم های ملی کشتی تصمیم گرفت حمید سوریان را همراه تیم ملی به مسابقات قهرمانی جهان 2015 در لاس وگاس آمریکا اعزام شود.

به گزارش ایلنا، شورای فنی تیم های ملی کشتی صبح امروز (جمعه) درباره غیبت حمید سوریان در مسابقات انتخابی تیم ملی تشکیل جلسه داد.

براساس تصمیمات این جلسه، ضوابط و مقررات مندرج در فرآیند انتخاب تیم ملی کشتی فرنگی در تمامی اوزان، مبنای انتخاب اعضای تیم ملی در سال 2015 در رقابت های جهانی لاس وگاس آمریکا خواهد بود.

شورای فنی پیشنهاد کرد که کادر فنی تیم ملی با دعوت از سوریان به تمامی اردوهای مقدماتی و تدارکاتی امسال، وی را به عنوان عضو همراه در رقابت های جهانی دعوت کند.

در صورتی که نفر منتخب تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابت های جهانی سال 2015 موفق به کسب سهمیه و مجوز حضور در رقابت های المپیک 2016 نشد، در صورت تمایل سوریان، اولویت کشتی گیر منتخب برای کسب مجوز از رقابت های گزینشی المپیک باشد.

در صورت کسب سهمیه از سوی کشتی گیر منتخب وزن 59 کیلوگرم در رقابت های جهانی، سوریان بدون حضور در رقابت های قهرمانی کشور و مسابقات عمومی کشور (اوپن) مجوز حضور در رقابت های نهایی انتخابی تیم ملی که با یک الگو و بنابر ضوابط شورای فنی تیم های ملی کشور را دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز