خبرگزاری کار ایران

نگاه مسئولان به بوکس تغییر کند؛

استکی: کسب سهمیه المپیک سخت شده است/"محمدپور" عملکرد خوبی در APB داشت

asdasd
کد خبر : ۲۸۳۳۸۹

مربی تیم ملی بوکس کشورمان گفت: امیدوارم دید مسئولان نسبت به رشته بوکس تغییر کند تا بتوانیم در راه کسب سهمیه المپیک موفق باشیم.

علیرضا استکی در گفت گو با خبرنگار ایلنا، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: قرار است بزودی در تورنمنت بین المللی اسلواکی شرکت کنیم تا ملی پوشان در شرایط ایده آلی پیش از شروع قهرمانی آسیا قرار گیرند. ما باید در اردوها و مسابقات بین المللی حضور داشته باشیم تا با حداکثر آمادگی در مسابقات کسب سهمیه المپیک حاضر شویم.

وی افزود: دور جدید تمرینات تیم ملی چند روزی است استارت خورده و ملی پوشان زیر نظر سرمربی اوکراینی کارشان را دنبال می کنند.

استکی در پاسخ به این سئوال که مسئولیت سرپرستی تیم ملی در کار مربیگری او تاثیری داشته یا خیر، اعلام کرد: بنده در هر پستی که باشم برای موفقیت بوکس ایران از هیچ تلاشی دریغ نمی کنم. البته کمی کارم سنگین‌تر شده اما این دو موضوع ارتباطی به هم ندارد و مشکلی از این بابت نیست.

استکی در خصوص عملکرد محمدپور در مسابقات APB گفت: با علم به اینکه سجاد زمان کمی برای آماده سازی داشت اما گام نخست را محکم برداشت.امیدوارم او بتواند به همین روند ادامه دهد تا موفق به کسب سهمیه المپیک شود.

وی ادامه داد: در وزن 52 کیلوگرم سه بوکسور خوب در اردوی تیم ملی داریم و سجاد برای حضور در قهرمانی آسیا باید در مسابقات انتخابی شرکت کند.اگر زمان مسابقات APB محمدپور با رقابت های قهرمانی آسیا همزمان نشود، او می تواند با شرکت در انتخابی به این رقابت ها اعزام شود.

سرپرست تیم ملی بوکس در خصوص وضعیت تیم ملی گفت:این زیبنده تیم ملی نیست که برای هر برنامه‌ای با مشکلات مالی مواجه شود. باید نگاه مسئولان ورزش نسبت به بوکس تغییر کند. ما سه تورنمنت مهم برای کسب سهمیه المپیک پیش رو داریم که اگر حمایت های مالی لازم از تیم ملی صورت نگیرد به مشکل بر خواهیم خورد.

 استکی عنوان کرد: کسب سهمیه المپیک نسبت به ادوار گذشته سخت‌تر شده  و امیدوارم با عنایت ویژه مسئولان ورزش کشور بتوانیم در راه کسب سهمیه المپیک 2016 ریو موفق باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز