خبرگزاری کار ایران

هر جا مماشات کردیم، متضرر شدیم؛

خادم: با عاملان حادثه مشهد برخورد می‌کنیم/اضافه وزن 4 کیلویی سوریان صحت ندارد

asdasd
کد خبر : ۲۸۳۳۹۵

رئیس فدراسیون کشتی درباره اتفاقات رقابت های انتخابی تیم ملی گفت: از رفتارهای غیر اخلاقی بی‌تفاوت نخواهیم گذشت و با عاملان آن قاطعانه برخورد می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رئیس فدراسیون کشتی که با رادیو ورزش گفت و گو می‌کرد، ضمن بیان این مطلب، در مورد حواشی رقابت های انتخابی تیم ملی در مشهد گفت: فدراسیون کشتی در قبال رفتارهای غیر اخلاقی در این رشته بی تفاوت نخواهد بود و تمامی اتفاقات رخ داده در حاشیه مسابقات انتخابی تیم ملی در مشهد به کمیته انضباطی فدراسیون کشتی ارجاع خواهد شد.

خادم افزود: ما هر زمان با رفتارهای خارج از ضابطه و اخلاق مماشات کردیم چیزی جز افزایش ضرر و زیان به ورزش و فرهنگ نبوده است.

وی با تاکید براینکه فدراسیون کشتی در قبال رفتارهای غیراخلاقی بی تفاوت نخواهد بود و تمامی موارد روی داده در مشهد به کمیته انضباطی ارجاع می شود، درباره ترک سالن مسابقات از سوی حمید سوریان افزود: ابتدا باید بگویم که موارد منتشره در شبکه های مجازی مبنی بر اینکه سوریان با 4 کیلوگرم وزن اضافه در وزن 59 کیلوگرم وزن کشی کرده است، کاملا نادرست بوده و مسئول وزن کشی مسابقات و رئیس کمیته داوران آن را تایید نکردند.

وی افزود: حمید سوریان یکی از کشتی گیران مورد علاقه جامعه کشتی و کشتی دوستان است، اما به هر دلیل تصمیم گرفت که در مسابقات انتخابی شرکت نکند و ما هم در شورای فنی قانوان را اجرا و تاکید کردیم که در مسابقات جهانی لاس وگاس فرد برتر مسابقات انتخابی تیم ملی حضور می یابد.

رئیس فدراسیون کشتی ادامه داد: از 10 سال پیش که بین حمید سوریان و حسن رنگرز مسابقه انتخابی برگزار شد، اینقدر روی سرمایه بزرگی به نام سوریان تاکید کردیم که نفر دوم ما در این وزن در مسابقات قهرمانی آسیا تنها به مقام نهم رسید. ما در این وزن با نبود جایگزین مواجه هستیم و باید در یک برنامه بلند مدت در این زمینه سرمایه گذاری کنیم.

به گفته وی، شورای فنی هم تاکید کرده است که اگر نفر دیگر تیم ملی در این وزن نتوانست سهمیه المپیک ریو را کسب کند سوریان می تواند در مسابقات انتخابی بعدی حضور یافته و سهمیه را بدست آورد، اما باز هم برای اعزام به المپیک باید مسیر انتخابی تیم ملی طی شود.

خادم گفت: نفرات اعزامی تیم ملی کشتی فرنگی ایران به مسابقات جهانی لاس وگاس 15 روز قبل از مسابقات نهایی می شوند و دلیل آن این است که در برخی اوزان ابهاماتی وجود دارد و باید این ابهامات را با برگزاری مسابقات درون اردویی و یا خارج از اردو رفع کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز