خبرگزاری کار ایران

مشحون به ایلنا خبر داد:

پتروشیمی نماینده بسکتبال ایران در جام باشگاه‌های آسیا شد

asdasd
کد خبر : ۲۸۳۴۱۶

رئیس فدراسیون بسکتبال از انتخاب تیم پتروشیمی بندر امام به عنوان نماینده ایران در رقابت‌های قهرمانی‌‌ باشگاه‌های آسیا خبر داد.

محمود مشحون در حاشیه گردهمایی "بسکتبال برنامه محور" ضمن اعلام این مطلب به خبرنگار ایلنا افزود: با توجه به اینکه بازی های ملی مهمی انتظار تیم ملی را می کشد، در صحبتی که با آقای امیر محمد گنجی مدیر عامل باشگاه مهرام داشتم، از او خواستم از بازی پلی آف با پتروشیمی برای انتخاب نماینده کشورمان در مسابقات غرب آسیا چشم پوشی کند و ایشان هم بزرگواری کردند و هرگونه تصمیم گیری را در  این زمینه را به بنده واگذار کرد. من هم این موضوع را با مسئولان «وابا» در میان خواهم گذاشت و آنچه مشخص است تیم پتروشیمی را به عنوان نماینده ایران در فصل جدید رقابت های بسکتبال غرب آسیا معرفی خواهم کرد.

پیش از این قرار بود بازی برگزاری دیدار پلی آف بین تیم های بسکتبال مهرام و پتروشیمی قهرمان و نایب قهرمان لیگ حرفه ای بسکتبال نماینده ایران در مسابقات غرب آسیا انتخاب شود که به دلیل احتمال آسیب دیدگی ملی پوشان و دیدارهای حساس تیم ملی، این مسابقه برگزار نخواهد شد و با صلاحدید فدراسیون بسکتبال تیم پتروشیمی نماینده ایران در رقابت‌های غرب آسیا خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز