خبرگزاری کار ایران

انتظارات مردم از والیبال به جا است؛

نادی: ممانعت از حضور بانوان باعث محرومیت از میزبانی‌های بین‌المللی می‌شود

کاپیتان سابق تیم ملی والیبال ایران گفت: ممانعت از حضور بانوان باعث محرومیت ایران از میزبانی‌ رویدادهای بین‌المللی خواهد شد.

علیرضا نادی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا،ابتدا درباره دیدار امشب تیم ملی مقابل روسیه اظهار داشت: روسیه تیم بزرگی است و بازی کردن با این تیم همیشه سخت است اما واقعیت این است که روسیه در حال حاضر 3-4 بازیکن اصلی و تاثیرگذارش را در اختیار ندارد پس این روسیه؛ روسیه پارسال نیست و در 4 بازی گذشته اش مقابل لهستان و آمریکا شکست خورده و نشان داده آسیب پذیر است و بهترین فرصت برای ما است که روسیه را ببریم.

وی افزود: ما امتیاز بازی با لهستان را از دست دادیم؛ لهستانی که نسبت به پارسال خیلی ضعیف شده و افت شدید داشته و این فرصت خوب را از دست دادیم اما مقابل روسیه باید امتیاز بگیریم و حداقل یکی از دو بازی مقابل این تیم را ببریم چون اگر نبریم شانس صعودمان خیلی کم می شود.

نادی در ادامه گفت: انتظارات از تیم ملی والیبال بالا رفته چون تیم ما توانایی این کار را دارد. ما پارسال چهارم جهان شدیم و بازیکنان و کادر فنی ما همان نفرات هستند و انتظارات زیاد است تا مقام بهتری کسب کنیم و جزو 3 تیم اول جهان باشیم و به نظر من انتظارات مردم به جا است. الان نمی توانیم بگوییم با تیم های بزرگ دنیا اختلاف داریم هر چند امکانات آنها بهتر است اما سطح والیبال ما پایین تر از آنها نیست.

وی افزود: پارسال انگیزه ما از تیم های دیگر بیشتر بود اما امسال انگیزه برخی از بازیکنان ما کم شده است در صورتی که همه بازیکنان باید با تمام وجودشان بازی کنند حتی جوانانی که برای اولین بار به تیم ملی آمده اند اما متاسفانه امسال بازیکنان انگیزه بالایی ندارند.

نادی در پایان و در مورد حضور بانوان در سالن برای تماشای مسابقات لیگ جهانی گفت: باید این مشکل حل شود و اگر حل نشود دیگر به ما میزبانی نمی‌دهند. یکی از شروط گرفتن میزبانی حضور بانوان در سالن است. حضور بانوان در سالن ها یکی از قوانین فدراسیون جهانی است و نمی توانیم از آن سرپیچی کنیم و اگر اجازه حضور بانوان را ندهند دیگر فدراسیون جهانی میزبانی در سطح بزرگسالان به کشور ما نخواهد داد.

کد خبر : ۲۸۳۴۱۷