خبرگزاری کار ایران

پس از هر موفقیتی به ما انگ زدند؛

مشحون: هرگز درهای فدراسیون را به روی کسی نبستم/بسکتبال جای عاشقان این رشته است

asdasd
کد خبر : ۲۸۳۴۴۱

رئیس فدراسیون بسکتبال با بیان اینکه در طول 13 سال گذشته هرگز درهای فدراسیون را به روی کسی نبستم، گفت: هر کس در این مدت در کنار فدراسیون حضور نداشت، خواست و اراده خودش بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمود مشحون که در گردهمایی"بسکتبال برنامه محور "سخن می‌گفت، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: در سال 1381 فکر می کردم از یاد خانواده بسکتبال رفته ام اما برخلاف برنامه ریزی هایی که آن زمان انجام شده بود به ریاست فدراسیون رسیدم و پس از آن نیز یک گردهمایی مانند این مراسم برگزار کردیم و از همه خواستم که هرکس می خواهد به بسکتبال کمک کند به ما بپوندد.

وی ادامه داد: از میان 230 نفر شرکت کننده در آن گردهمایی عده ایی به فدراسیون آمدند اما هر یک پس از مدتی از جمع ما جدا شدند و فقط عده کمی تا امروز در کنار ما مانده اند.

رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: گناه ما در 13 سال گذشته این بود ورزشی که بهترین رتبه‌اش در آسیا پنجم بود و هیچ جایگاهی در غرب آسیا نداشت ، به قهرمانی آسیا رساندیم و تیم ملی امروز در بازی های المپیک و مسابقات قهرمانی جهان می درخشد اما پس از هر قهرمانی و موفقیت یک انگ به ما چسباندند.

وی خاطرنشان کرد: هیچ دری را به روی کسی نبستم و از همه استدعا کردم با ما همکاری کنند اما خودشان این مسئله را نخواستند. وقتی کسی چیزی را نمی خواهد به زور نمی‌توانم او را وادار به کاری کنم.

مشحون افزود: چه کسی به فدراسیون بسکتبال مراجعه کرد و از ما لبیک نگرفت؟ هر کس نتوانست و نبود خودش نخواست و گرنه من جلوی کسی را نگرفتم.

وی گفت: بسکتبال جای عاشقان این رشته است و یاران من کسانی بودند که این روحیه را داشتند و با نداری ها کار کردند.

رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: پس از برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون بسکتبال در دوم خرداد هر روز از من می پرسند تغییر ساختاری که وعده آن را داده بودم چه شد، اقدامات جدی من و تغییرات پس از این گردهمایی آغاز می شود.

گردهمایی بسکتبال برنامه محور از ساعت 10 صبح امروز در هتل المپیک آغاز شده و قرار است مسایل مختلف این ورزش در 5 کارگروه تخصصی بررسی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز