خبرگزاری کار ایران

با نظر پزشک تیم ملی؛

مدافع تیم ملی جام جهانی فوتبال ساحلی را از دست داد

asdasd
کد خبر : ۲۸۳۵۱۷

پزشک تیم ملی فوتبال ساحلی اعلام کرد حسن عبداللهی به خاطر مصدومیت فرصت حضور در جام جهانی فوتبال ساحلی را از دست داد.

به گزارش ایلنا، محمد بنی‌جمالی، پزشک تیم ملی فوتبال ساحلی درباره آخرین وضعیت حسن عبداللهی گفت: با توجه به مصدومیت شدید وی در هفته سوم لیگ برتر ساحلی برابر تیم گلساپوش یزد، تیم ملی فوتسال ساحلی ایران یکی از مدافعان مستحکم خود را از دست داد.

وی در ادامه افزود: عبداللهی به دلیل پارگی رباط صلیبی زانو تحت عمل جراحی قرار می‌گیرد و به مدت 8 تا 9 ماه از مسابقات دور خواهد بود. امیدوارم هرچه زودتر بهبودی خود را به دست بیاورد.

پزشک تیم ملی فوتبال ساحلی در ادامه درباره وضعیت کاپیتان تیم ملی فوتسال ساحلی هم تاکید کرد: متاسفانه علی نادری در تمرینات تیم دریانوردان پارس جنوبی دچار پارگی عضله شد و تحت مداوای کادر پزشکی تیم ملی قرار گرفت. با توجه به اینکه مصدومیت وی در حال برطرف شدن است، نادری به اردوی برزیل اعزام نخواهد شد و درمان وی تحت نظر کمیته پزشکی ادامه خواهد داشت تا خود را برای مسابقات جام جهانی فوتبال ساحلی پرتغال آماده کند.

بنی‌جمالی در پایان گفت: با همکاری کلینیک پزشکی آکادمی تمام معاینات پزشکی براساس معیارهای فیفا پیش از رقابت ها بر روی تمام بازیکنان انجام شد و نتایج این معاینات را روابط بین الملل فدراسیون برای فیفا ارسال خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز