خبرگزاری کار ایران

رشد ورزش بانوان بی سابقه است؛

شهریان: دولت به دنبال رفع تبعیض جنسیتی در ورزش است

asdasd
کد خبر : ۲۸۳۷۹۳

معاون امور ورزش بانوان وزیر ورزش و جوانان گفت: دولت و وزارت ورزش به دنبال از بین بردن تبعیض جنسیتی در ورزش هستند.

به گزارش ایلنا، رباب شهریان در نشست هم اندیشی نخبگان ورزش بانوان در هتل المپیک اظهار داشت : خوشبختانه پس از پیروزی انقلاب شاهد رشد ورزش بانوان در کشور بودیم، زیرا پیش از این ورزش بانوان دیده نمی شد.

وی ادامه داد : در این سال ها بانوان ورزشکار ما توانستند در عرصه های مختلف بین المللی با پوشش اسلامی مدال های خوشرنگی به ارمغان بیاورند و بسیار خوشحالیم که ورزش بانوان مراحل رو به رشدی را طی کرده است.

معاون امور بانوان وزیر ورزش و جوانان به برپایی این نشست همزمان با سالگرد پیروزی دولت تدبیر و امید در انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد وافزود: یکی از مهمترین اهداف دولت و وزارت ورزش و جوانان در بخش ورزش بانوان، سلامت محوری ورزش زنان است.

شهریان ادامه داد: ما نیز در مدت حضور در وزارت ورزش تلاش کردیم به موضوع سلامت محوری توجه بیشتری داشته باشیم.

وی یادآورشد: همچنین ارائه الگوی شایسته از زنان مسلمان ایران به جهان نیز از دیگر برنامه های وزارت ورزش و جوانان است که خوشبختانه شاهد آن در عرصه های بین المللی هستیم.

معاون وزیر ورزش افزود: وزارت ورزش به دنبال این است که صرف نظر از جنسیت به ورزش هم در بخش زنان و هم در بخش مردان بیش از پیش توجه کند. دولت و وزارت ورزش به دنبال از بین بردن تبعیض ورزش بین زنان و مردان هستند بنابراین تمام مسئولان ورزشی که برای رفع تبعیض جنسیتی تلاش نکنند باید به دولت پاسخگو باشند.

نشست هم اندیشی نخبگان ورزش بانوان صبح امروز با حضور برخی از معاونین وزارت ورزش و جوانان، نایب رئیسان بانوان فدراسیون ها و طاهره طاهریان مشاور معاون رئیس جمهور در امور ورزش دختران و زنان در هتل المپیک برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز