خبرگزاری کار ایران

مردم نگران نتایج تیم ملی نباشند؛

افشاردوست: این شروع کار والیبال ایران است/ کادر‌فنی‌تیم را از نظر روحی متحول کرد

asdasd
کد خبر : ۲۸۳۹۰۷

دبیر فدراسیون والیبال با اشاره به عملکرد تیم ملی ایران در لیگ جهانی‌ گفت: تیم ملی والیبال در شش دیدار خود روند رو به رشدی داشته و مردم نگران ادامه بازی‌های ایران در لیگ جهانی نباشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمود افشاردوست در ارزیابی خود از عملکرد تیم ملی ایران در دور رفت رقابت‌های لیگ جهانی والیبال گفت: از نتایج به دست آمده مشخص می‌شود که تیم ایران رفته رفته و بازی به بازی به تکامل رسیده است. ملی‌پوشان ایران در دیدار با آمریکا و لهستان اشتباهاتی داشتند. این اشتباهات هم تاکتیکی بود و هم تکنیکی. در سرویس و دریافت مشکل اساسی داشتیم اما شرایط تیم بعد از این دو مسابقه بهتر شد و به جایی رسید که دو پیروزی متوالی برابر قهرمان المپیک به دست آورد.

دبیر فدراسیون والیبال گفت: تیم ایران برابر روسیه نیز در ست اول مسابقه نخست مشکل داشت اما در سایر ست‌ها بهترین عملکرد را به نمایش گذاشت و تیم منسجم شد و به نتایج مورد انتظار دست یافت.

وی با بیان اینکه این نتایج به دلیل آمادگی جسمانی یک یا دو روزه به دست نیامد، بلکه کادر فنی از نظر روحی و روانی روی بازیکنان کار کردند، گفت: تغییرات در دو مسابقه برابر روسیه کاملا در بازیکنان ایران مشهود بود.

افشاردوست تاکید کرد: این تازه شروع کار است و برای کسب نتایج بهتر باید کادر فنی اطلاعات شش دیدار ایران و حریفان خود را آنالیز دقیق کنند و برای دیدارهای آینده از این اطلاعات استفاده لازم را ببرند.

وی در پایان یادآور شد: تیم ایران روند رو به رشد دارد و مردم نگران نباشند. در سال گذشته نیز تیم ایران از شش مسابقه نخست چهار امتیاز به دست آورد اما امسال موفق به کسب هفت امتیاز شده است که نشان دهنده پیشرفت است. هنوز تیم ایران اشتباهاتی دارد اما می‌توان آنها را برطرف کرد و برای شش مسابقه خانگی به آمادگی کامل رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز