خبرگزاری کار ایران

به تمام آسیایی‌ها احترام می‌گذاریم؛

کی‌روش: باید با احساس مسئولیت بازی‌ کنیم/ متخصص قومیت‌ها نیستم!

asdasd
کد خبر : ۲۸۳۹۵۰

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره بازیکنان دو رگه ایرانی یا ترکمن گفت : متخصص قومیت ها نیستم و فقط به مسایل فنی نگاه می کنم.

به گزارش ایلنا، کارلوس کی روش امروز (دوشنبه) در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با ترکمنستان درباره حضور بازیکنان دو رگه در تیم ملی ایران افزود: من اطلاع خاصی راجع به قومیت ها ندارم و برای انتخاب بازیکن به مسائل فنی نگاه می کنم و سطح و شرایط بازیکن را مورد ارزیابی قرار می دهم.

وی در خصوص همگروهی ایران با تیم های ترکمنستان، هند، گوام و عمان در گروه D مقدماتی جام جهانی در آسیا، اظهار  کرد: به تمام تیم های آسیایی احترام می گذاریم و قصد داریم خود را برای حضور در جام جهانی آماده کنیم. فردا هم با احساس مسئولیت بازی می کنیم و همگروهی با این تیم ها برای ما هم افتخار است.

کی روش در خصوص آمادگی تیم ایران در دیدار برابر ترکمنستان گفت: اطمینان دارم بازی‌ها را خوب شروع خواهیم کرد و هر دو تیم با آمادگی کامل درمیدان ظاهر می شوند اما برای دیدار فردا با مسایلی که انتهای فصل برای بازیکنان به وجود می آید روبرو هستیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به این پرسش که در بازی برابر ترکمنستان بازیکنان جوان چه قدر در برنامه های شما جا دارند؟ توضیح داد: در رقابت‌هایی همچون انتخابی جام جهانی، کسب 3 امتیاز اهمیت دارد و اگر به سن، مذهب و رنگ پوست بازیکنان نگاه کنیم، اشتباه است، باید این طرز تفکر را یک بار برای همیشه در فوتبال ایران کنار بگذاریم.

 

منتظری: راه سختی تا روسیه داریم

در این نشست خبری همچنین پژمان منتظری با اشاره به حضورش در انتخابی جام جهانی بعد از دست دادن جام ملت‌های آسیا گفت: من جام ملت‌های آسیا را به خاطر مصدومیت از دست دادم اما اکنون در شرایط خیلی خوبی قرار دارم.

وی اظهار داشت: تا رسیدن به جام جهانی راه بسیار سختی پیش رو داریم اما تیم خیلی خوبی در اختیار کادر فنی است. چیزی که مشخص است اینکه تمام تلاش‌مان را می کنیم تا بتوانیم به نتیجه دلخواه برسیم اما راه سختی تا جام جهانی روسیه داریم.

تیم ملی فوتبال ایران فردا (سه شنبه) در اولین دیدار مرحله مقدماتی ساعت 17:30 دقیقه در شهر داش آغوز ترکمنستان به مصاف این تیم می رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز