خبرگزاری کار ایران

لیگ جهانی ۲۰۱۵

سروقامتان وارد ایران شدند/ فاتحان روسیه در فرودگاه امام خمینی (ره)

asdasd
کد خبر : ۲۸۴۰۱۶

تیم ملی والیبال ایران که شب گذشته بعد از برگزاری 2 دیدار برابر روسیه، شهر کازان را ترک کرده بود ساعت ۱۵ امروز وارد تهران شد.

به گزارش ایلنا، کاروان تیم ملی والیبال ایران بعدازظهر امروز پس از سفری ۱۴ ساعته وارد فرودگاه امام خمینی (ره) شد و از سوی هواداران و خانواده های بازیکنان مورد استقبال قرار گرفت.

تیم ملی والیبال ایران سفر ۳۸ روزه خود را از کشور فنلاند و جمهوری چک برای 2 هفته اردوی آمادگی و پنج دیدار دوستانه آغاز کرد، سپس به آمریکا رفت و در هفته سوم لیگ جهانی دو مسابقه با تیم ملی این کشور در شهر لس آنجلس برگزار کرد.

ملی پوشان ایران در هفته چهارم لیگ جهانی در شهر چنستوهوا لهستان حضور یافتند و در دو مسابقه با تیم ملی والیبال این کشور حضور یافتند که نخستین امتیاز لیگ جهانی امسال را در این شهر به دست آوردند.

تیم ملی والیبال ایران پس از لهستان راهی کازان روسیه شد و در دو مسابقه با تیم ملی والیبال روسیه موفق به کسب 6 امتیاز از قهرمان المپیک لندن شد تا با دست پر به ایران برگردد.

تیم ملی والیبال ایران ساعت 15 امروز دوشنبه بعد از سفری ۳۸ روزه وارد تهران شد تا خود را برای برگزاری 6 دیدار خانگی در هفته های ششم تا هشتم لیگ جهانی آماده کند.

تیم ملی والیبال ایران ساعت 21 جمعه و یکشنبه 29 و 31 خردادماه در هفته ششم لیگ جهانی والیبال در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران به مصاف آمریکا می رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز