خبرگزاری کار ایران

مثل خوزستانی‌ها عصبانی می‌شوم

حدادی: برای نخستین تمرینم پیراهن استقلال را پوشیدم/ پس از شکست برابر کره‌جنوبی 2 روز غذا نخوردم!

asdasd
کد خبر : ۲۸۴۰۴۷

سنتر تیم ملی بسکتبال ایران و مهرام اظهار کرد برای تمرین در نخستین باشگاه بسکتبا‌ل‌اش پیراهن استقلال را پوشید. او از ناراحتی شدید‌اش پس از شکست ایران برابر کره‌جنوبی هم صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، حامد حدادی که در مهمان برنامه خندوانه با مجریگری رامبد جوان بود، اظهار کرد: از کودکی علا‌وه بر شیطنت خاص آن دوران، خجالتی هم بودم. علت آن‌هم بلندی قامت من بود. تحمل نگاه متعجب مردم و گاهی نیشخندهایی که به من می‌زدند، سخت بود. به همین دلیل من بیشتر شب‌ها از خانه بیرون می‌رفتم.

وی ادامه داد: من بچه اهوازم و یکی از همسایه‌های‌مان وقتی متوجه بلندی قد من شد به من پیشنهاد داد بسکتبالیست شوم. یادم می‌آید برای نخستین تمرینم در یکی از تیم‌های بسکتبال نوجوانان، لباس ورزشی نداشتم و از آن‌جا که من استقلالی‌ام با پیراهن آبی این تیم سر تمرین رفتم.

حدادی در پاسخ به این پرسش که پیش از معروف شدن، دوست داشتید با چه چهره‌هایی عکس یادگاری داشته باشید؟ توضیح داد: ناصر حجازی، دروازه‌بان فراموش نشدنی استقلال و تیم ملی ایران و شکیل اونیل بازیکن برجسته تاریخ NBA چهره‌هایی بودند که آرزو داشتم کنارشان بایستم و عکس یادگاری بگیرم.

بازیکن ملی‌پوش تیم بسکتبال مهرام با اشاره به شکست ایران در دیدار نهایی بازی‌های آسیایی اینچئون برابر کره‌جنوبی، اظهار کرد: پس از شکست برابر کره‌جنوبی از ناراحتی 2 روز غذا نخوردم. آن‌ روز خیلی گریه کردم و هنوز هم باورم نمی‌شود آن بازی را در آن شرایط واگذار کردیم.

وی با اشاره به رویاهایش ادامه داد: من آرزوی پیوستن به لیگ NBA را داشتم و این رویا برای من محقق شد اما در ممفیس گریزلیز خیلی به من بازی نمی‌رسید. من سال‌ها در این تیم بودم اما مربی ممفیس اعتقادی به من نداشت. این موضوع در نهایت باعث جدایی من از این تیم شد. پس از آن یک سال با پیراهن فینیکس سانز در NBA بازی کردم که خاطرات خوبی از آن فصل دارم. در فینیکس بازی به اندازه کافی به من رسید.

حدادی درپاسخ به این پرسش که چه وقت‌هایی می‌خندد، گفت: بیشتر زمای که بسکتبال بازی می‌کنم می‌خندم. حتی پیش آمده که داور از من پرسیده چرا می‌خندم؟ و من هم پاسخ دادم عادت دارم لبخند بزنم. البته اگر قرار باشد از کوره‌ در بروم، مثل خوزستانی‌ها عصبانی می‌شود. 

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز