خبرگزاری کار ایران

به روزهای خوبم برمی‌گردم؛

حدادی: مدال بگیرم درحق حریفانم ظلم می‌شود/برای حاشیه‌سازان متاسفم

asdasd
کد خبر : ۲۸۴۱۳۵

نایب قهرمان پرتاب دیسک المیپیک لندن درباره انتقادات اخیر نسبت به عملکردش گفت: تمام رقبای من با بهترین شرایط در مسابقات شرکت می‌کنند اما من تنها هستم.

به گزارش ایلنا، احسان حدادی درباره شرایط خود اظهار کرد: تمریناتم را در آمریکا دنبال می کنم تا هر چه سریعتر به شرایط ایده ال نزدیک شوم. هر چند برای رسیدن به فرم ایده‌آل بدنی باید بیشتر تلاش کنم اما قطعا طی روزهای آینده دوباره به روزهای خوبم بازمی‌گردم.

وی ادامه داد: پس از حضور در دو مرحله لیگ الماس انتقادات بسیاری نسبت به عملکرد من صورت گرفت اما باید عنوان کنم شرایط من با بسیاری از رقیبانم متفاوت است. تمام رقبای من که در لیگ الماس شرکت می کنند در کنار خود مربی و فیزیوتراپ داشتند اما احسان حدادی تک و تنها در مسابقات شرکت کرده بود.

نایب قهرمان المپیک لندن در ادامه گفت: باشرایطی که من دارم اگر روی سکو بروم و سایر رقبا از رسیدن به موفقیت ناکام بمانند، قطعا ظلم بزرگی به آنها شده است. باید واقع بین باشیم، حدادی بعد از بازی های آسیایی اینچئون به حال خود رها شده بود. من تازه چند هفته‌ای است که تمرینات سنگین خودم را آغاز کرده‌ام.

دارنده مدال طلای پرتاب دیسک بازی‌های آسیایی اینچئون گفت: با تمام این صحبت‌ها باید به تمام هموطنان بگویم که روحیه احسان حدادی به گونه ای نیست که دنبال بهانه یا داستان سرایی برای پوشش عملکرد خود باشد. اینجا صراحتا اعلام می‌کنم که اهداف بزرگی در سر دارم و برای رسیدن به آن تمام تلاشم را خواهم کرد. در این میان فقط برای افرادی متاسف هستم که تصور می کنند با حاشیه سازی برای حدادی می توانند او را از مسیر اصلی اش خارج کنند.

حدادی درباره ششمین مرحله رقابت های لیگ الماس دوومیدانی اظهار کرد: مسابقات اسلو برای من حکم رقابت‌های تدارکاتی را داشت زیرا هنوز از شرایط ایده ال خود فاصله دارم.

نایب قهرمان المپیک لندن در پایان یادآور شد: امیدوارم در ادامه نتایج مطلوبی در رقابت‌های لیگ الماس کسب کنم و در جمع المپیکی های ریو باشم. جا دارد تا از همه هموطنان عزیزم تشکر کنم که برایم دعا می کنند و آرزوی موفقیت دارند. هدفم سربلندی ایران و ایرانی‌است و با حمایت مردم و مسئولان ورزش کشور رسیدن به این هدف دور از دسترس نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز