خبرگزاری کار ایران

منتظر جواب مدیران نفت هستم

عزتی: پیشنهاد پرسپولیس اغوا کننده است/ دوست دارم نفتی بمانم

کاپیتان نفت‌تهران گفت: پیشنهادم برای تمدید قرارداد را به باشگاه داده‌ام و تکلیفم با نفت‌تهران امروز مشخص می‌شود.

علی عزتی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: دیروز با مدیران نفت‌تهران مذاکره کردم و قرار است امروز تصمیم نهایی را به من بگویند. من پیشنهادم را به باشگاه داده‌ام و قرار است امروز به من خبر بدهند. اگر من را خواستند که می‌مانم وگرنه با گزینه‌های دیگر مذاکره می‌کنم.

وی ادامه داد: خودم خیلی دوست دارم نفت بمانم اما بحث این است که سال‌های قبل خیلی کم پول گرفتم و هر کسی رقم قرارداد من را ببیند تعجب می‌کند. هم پستی‌های من 3-4 برابر من در تیم‌های دیگر گرفته‌اند اما من چون در مطبوعات نیستم دیده نمی‌شوم.

وی ادامه داد: در فوتبال ایران هر کسی گل بزند دیده می‌شود و امسال چند تا گل هم زدم و بیشتر دیده شدم. من در 40 بازی اخیرم در لیگ‌برتر فقط یک کارت زرد گرفتم که این مساله برای یک هافبک دفاعی هنر است که بدون خطا تکل بزند و توپ بگیرد اما اینکه کم پول بگیری اصلا خوب نیست.

عزتی در پایان گفت: نظر باشگاه نفت‌تهران با پیشنهاد من تا حدودی نزدیک بوده و اگر جواب مثبت بدهند که می‌مانم و در غیر این‌صورت با تیم‌های دیگر مثل پرسپولیس که پیشنهاد دارم مذاکره می‌کنم. پیشنهاد پرسپولیس اغوا کننده است اما اولویت اولم فعلا نفت‌تهران خواهد بود چون از پایه اینجا بودم و دوست دارم بمانم اما اگر باشگاه دوست ندارد که باشم؛ کاری از دست من برنمی‌آید.

کد خبر : ۲۸۴۱۸۲