خبرگزاری کار ایران

تیم این فصل هم نمی‌تواند نتیجه بگیرد؛

پاشازاده: مربیگری در استقلال برای منصوریان زود نیست/بازیکنان نباید بلاتکلیف باشند

مدافع سابق تیم فوتبال استقلال گفت: بلاتکلیفی استقلال اصلا اتفاق خوبی نیست و صد در صد به تیم ضربه می زند.

مهدی پاشازاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: مدتی است استقلال بلاتکلیف است و این مساله خوب نیست و به تیم ضربه می‌زند چون از بقیه تیم‌ها عقب می‌افتند. بازیکنان هم الان تکلیف خود را نمی‌دانند و در مجموع شرایط خوبی بر تیم حاکم نیست.

وی درباره حضور احتمالی منصوریان در استقلال گفت: ان‌شالله علیرضا در استقلال موفق شود. اینکه عده‌ای می‌گویند برای منصوریان زود است که به استقلال بیاید قبول ندارم. منصوریان 42 یا 43 سالش است و خود قلعه‌نویی 39 سالگی سرمربی استقلال شد و فکر نمی‌کنم برای منصوریان زود باشد. خیلی از مربیان مثل گواردیولا زیر 40 سالگی کار مربیگری را در بزرگترین باشگاه‌های دنیا شروع می‌کنند و موفق می‌شوند. درست است که تجربه مهم است اما باید کار کنی تا تجربه به دست بیاوری.

کاپیتان پیشین استقلال ادامه داد: امیدوارم منصوریان اگر به استقلال آمد موفق شود اما همه چیز را زمان مشخص می‌کند و می‌تواند موفق هم نباشد. درباره فاکتورهای موفقیت باید بگویم منصوریان در حالت معمولی این فاکتورها را دارد اما همه چیز را زمان مشخص می‌کند.

پاشازاده در پایان گفت: شرایط استقلال را برای فصل‌آینده خوب نمی‌بینم چون در 2 فصل گذشته که همه چیز خوب بود آن نتایج رقم خورد اما با این بلبشو کار تیم در فصل جدید خیلی سخت است. البته زیبایی فوتبال به همین است که اتفاقات عجیب در آن زیاد می‌افتد.

کد خبر : ۲۸۴۲۲۲