خبرگزاری کار ایران

ادامه حاشیه‌های یک سرباز فراری؛

اظهارات سخنگوی فراکسیون ورزش درباره تابعیت قطری‌پولادی / وزارت ورزش مسئول است

asdasd
کد خبر : ۲۸۴۴۰۶

سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس با انتقاد از برنگشتن مهرداد پولادی برای حل مشکل خدمت سربازی‌اش، وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال را مسئول رسیدگی به این موضوع دانست.

به گزارش ایلنا، سید هادی حسینی ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: پیش از این مسئولان فدراسیون فوتبال اعلام می‌کردند مهرداد پولادی پس از پایان کارش در لیگ قطر به کشور بازمی‌گردد و موضوع خدمت مقدس سربازی را پیگیری می‌کند؛ اما با وجود اتمام لیگ قطر، وی تاکنون بازنگشته و بنابراین خلاف قانون و عرف عمل کرده است.

نماینده مردم قائمشهر در مجلس اضافه کرد: وزارت ورزش و جوانان٬ فدراسیون فوتبال و سازمان نظام وظیفه الان باید این جریان را از طریق فدراسیون جهانی فوتبال پیگیری کنند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن ادامه داد: این اتفاق باید از مبادی قانونی و از طریق فدراسیون جهانی باید بررسی شود چون خلاف قانون عمل شده است.

حسینی در گفتگو با خانه ملت تصریح کرد: در عرف هم نیست که کسی تأییدیه از کشورش نداشته، در کشور دیگر حضور داشته باشد؛ مگر این که تبعه آن کشور شود.

سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس در پاسخ به این‌ که با افرادی که در این اتفاق خلاف قانون، مقصر بوده‌اند چه برخوردی باید صورت گیرد، گفت: وزارت ورزش باید بررسی کند چه کسی این انتقال را انجام داده و آیا فدراسیون فوتبال مجوزی به پولادی داده یا خیر؟

حسینی تاکید کرد: ما درباره سرباز فراری قانون لازم را داریم؛ اما درحال حاضر بهترین راه پیگیری از طریق فدراسیون جهانی است.

به گزارش ایلنا، مهرداد پولادی  بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان که پیش از جام ملت‌های آسیا 2015 استرالیا در لیست فوتبالیست‌های سرباز متخلف قرار گرفته و قرار شده پرونده‌اش پس از این بازی‌ها بررسی شود اما بعد از آن به لیگ قطر رفت و با وساطت کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال قرار شد کارش را با تیم الشحانیه قطر ادامه دهد. طبق قول و قرار پولادی باید پس از پایان قراردادش در فصل اخیر به ایران باز می‌گشت تا به سربازی برود و مسئله خدمتش را حل کند.

اما اکنون لیگ قطر به اتمام رسیده و سایر بازیکنان ایرانی حاضر در این لیگ از حدود یک ماه پیش برای حضور در اردوهای آماده‌سازی تیم ملی به تهران آمده‌اند همچنان خبری از پولادی نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز