خبرگزاری کار ایران

لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۵

کواچ: آمریکا بهترین تیم والیبال جهان را دارد/ من بخشی از تاریخ هستم!

سرمربی تیم ملی والیبال ایران ویژگی ورزش را نداشتن حد و مرز می‌داند که باعث شده تیم‌های والیبال ایران و آمریکا برابر هم قرار بگیرند.

به گزارش ایلنا اسلوبودان کواچ در نشست خبری قبل از دو دیدار ایران و آمریکا در هفته ششم لیگ جهانی در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی گفت: ویژگی ورزش نداشتن مرز است و به این دلیل تیم های ایران و آمریکا در تهران به مصاف یکدیگر می روند. من هم خوشحالم که بخشی از تاریخ هستم و در این دیدار حضور دارم.آمریکا در حال حاضر بهترین تیم گروه است اما ایران نیز برابر تماشاگران خودش به میدان می رود و امیدوارم که بازی خوبی انجام شود.

کواچ با بیان اینکه اگر تنها انتظار پیروزی داشته باشیم، نشان از نداشتن درک صحیح از والیبال است گفت: ما برای بردن به زمین می رویم شاید این فرصت را نیز داشته باشیم، اما باید توجه کرد که چه تیمی برابر ایران قرار می گیرد.

سرمربی تیم ملی والیبال با یادآوری پیروزی برابر روسیه گفت: شرایط مسابقه با آمریکا متفاوت است. درست است که روسیه قهرمان المپیک را شکست دادیم اما هر تیمی شرایط خاص خود را دارد و نمی توان گفت چون روسیه را شکست دادیم، آمریکا را نیز شکست می دهیم.

وی تاکید کرد: مهم این است که تیم ایران جلوی هر تیمی در خانه مبارزه کند و تلاش برای پیروزی داشته باشد. من نمی خواهم بهانه بیاورم اما برابر تیم های قدرتمند جهان به میدان می رویم.

کد خبر : ۲۸۴۷۴۶