خبرگزاری کار ایران

لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۵

معروف: ایران با شکست روسیه به شرایط سال گذشته برگشت/ چیزی به اسم «باید» در ورزش وجود ندارد

سرگروه تیم ملی والیبال ایران معتقد است حضور تیم ایران در لیگ جهانی برای کشورمان غنیمت است و اگر ایران به دور بعد صعود کند، شگفتی دوچندان می‌شود

به گزارش ایلنا، سعید معروف در نشست خبری قبل از دو دیدار ایران و آمریکا در هفته ششم لیگ جهانی در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی گفت: همانطور که دیویدلی، کاپیتان ایالات متحده اظهار کرد, مدت زیادی در ایران بازی نکردیم. شرایط ما با توجه به دو برد روسیه خوب است و به شرایط سال گذشته برگشته ایم.فردا مقابل بهترین تیم دنیا به میدان می رویم و تلاش خودمان را خواهیم کرد تا پیروز شویم اما هر اتفاقی بیفتد امیدوارم مردم از بازی ایران و آمریکا لذت ببرند.

معروف در پاسخ به این پرسش که باید برابر آمریکا به پیروزی برسیم تا صعود کنیم، توضیح داد: در ورزش باید وجود ندارد و اینکه چگونه برابر تیم ها بازی کردیم باید بعدا در باره آن صحبت کنیم.اینکه باید حتما آمریکا را ببریم، حرف درستی نیست، باید تمام تلاش خودمان را بکنیم تا مردم از والیبال لذت ببرند و وقتی شب سرمان را روی بالش می‌گذاریم وجدان‌مان راحت باشد.

پاسور اول تیم ایران اضافه کرد: ما با 4 شکست حرف از حذف نزدیم و با یک برد هم دم از صعود نمی‌زنیم. اینکه در سال سوم از صعود صحبت کنیم، خیلی زود است و اگر اتفاق نیافتد، شکست محسوب نمی شود. خیلی تیم‌ها به لیگ جهانی صعود می‌کنند و پس از یک سال راهی سطح B می‌شوند اما ما با حفظ ایران در سطح A می‌کوشیم در بازی‌های دیگر هم موفق باشیم.

کد خبر : ۲۸۴۷۴۷