خبرگزاری کار ایران

جلسه با رستگار را تکذیب می‌کنم؛

رودکی: وضعیت خوبی در رنکینگ دارم/می‌خواهم به تیم ملی جودو کمک کنم

asdasd
کد خبر : ۲۸۴۹۳۹

ملی‌پوش جودوی کشورمان گفت: نمی‌دانم چه کسی برای اولین بار اعلام کرد برای بازگشت به تیم‌ملی با رییس فدراسیون جلسه داشتم اما من این موضوع را تکذیب می‌کنم.

محمدرضا رودکی در گفت‌وگو با ایلنا اظهار داشت: برای بازگشت به تمرینات تیم‌ملی تنها با مجید زارعیان صحبت کردم و ان‌شا الله بتوانم مهره مفیدی برای تیم ملی جودو باشم.

وی با بیان اینکه می‌خواهم به تیم ملی جودو کمک کنم، اظهار داشت: باید تمرینات بدنسازی را زیر نظر دکتر بهرامی پیگیری کنم تا با نظر کادر فنی بتوانم از اردوهای بعدی در خدمت تیم ملی باشم.

دارنده مدال نقره آسیا اعلام کرد: در حال حاضر وضعیت نسبتا خوبی در رنکینگ دارم و فکر می‌کنم اگر به یک اردو یا مسابقه بین‌المللی اعزام شوم، خیلی چیزها مشخص خواهد شد.

رودکی درباره جلسه با رییس فدراسیون جودو برای بازگشت به تیم ملی گفت: بنده هیچ جلسه‌ای با رییس فدراسیون نداشتم. نمی‌دانم این صحبت از کجا آمده اما من آن را تکذیب می‌کنم.

وی درباره اجرای طرح گلخانه‌ای در جودوی کشور اظهار داشت: سال‌های گذشته هم شاهد اجرای این طرح از سوی فدراسیون جودو بوده‌ایم، به طوری که نفراتی که شانس بیشتری برای بدست آوردن سهمیه المپیک دارند به مسابقات کسب سهمیه اعزام می‌شوند.این کار از لحاظ مالی به نفع فدراسیون است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با اجرای این طرح موافق است، تنها به همین جمله بسنده کرد: چه بگویم؟!

دارنده 3 مدال بازی‌های آسیایی ادامه داد: کسب سهمیه المپیک در جودو بسیار سخت است و با هیچ رشته رزمی دیگری قابل‌مقایسه نیست.امیدوارم از جودو حمایت شود تا بتوانیم در مسیر کسب سهمیه المپیک 2016 ریو موفق باشیم.

رودکی در پاسخ به این سوال که چند سهمیه المپیک کسب می‌کنیم، گفت: شرایط جودوی ما این روزها خیلی به هم ریخته است. ما باید با حداقل امکانات، حداکثر نتیجه را بگیریم. اگر دوباره برای ما حاشیه‌سازی نکنند فکر می‌کنم بتوانیم 2 یا 3 سهمیه المپیک کسب کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز