خبرگزاری کار ایران

آمریکا را ترکاندیم؛

ظریف: هیچ تیمی از جهنم‌آزادی جان سالم به در نمی‌برد/تماسی با من نگرفته‌اند

بازیکن تیم ملی والیبال کشورمان گفت: امریکا هیچ حرفی برای گفتن نداشت و ما عالی بودیم و آمریکا را ترکاندیم.

فرهاد ظریف در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: مقابل آمریکا در سالن‌آزادی عالی بودیم و آمریکا را ترکاندیم. آدم در این مواقع احساس غرور می‌کند و به ایرانی بودنش افتخار می‌کند که تماشاچی می‌آید و این‌طوری تشویق می‌کند تا آمریکا تحت‌تاثیر قرار بگیرد و هیچ حرفی برای گفتن نداشته باشد. مردم واقعا سنگ‌تمام گذاشتند.

وی افزود: خیلی دوست داشتم در این بازی در ترکیب تیم‌ملی باشم اما با توجه به شرایط سعی کردم در کنار بچه‌ها در سالن باشم و به تیم انرژی مثبت بدهم. من به این جوها آشنا هستم و زیاد بازی کرده‌ام و مردم هم خیلی وقت بود منتظر این بازی بودند. این جو را با هیچ جای دنیا نمی‌توان مقایسه کرد که اینقدر مردم ورزش دوست و تعصبی داریم.

وی در ادامه گفت: شرایط جسمانی من خوب است و مصدومیتم برطرف شده است. وقتی تیم‌ملی به ایران برگشت اعلام آمادگی کردم و گفتم می‌توانم در خدمت تیم باشم و بازی کنم اما تا الان تماسی با من گرفته نشده است.

ظریف در پایان درباره بازی فرداشب تیم‌ملی مقابل آمریکا گفت: نمی‌خواهم بگویم مثل بازی شب‌گذشته راحت می‌بریم اما برنده می‌شویم. شاید آمریکا به این جو کمی عادت کند و بهتر از شب‌گذشته بازی کنند اما در هر صورت ما می‌بریم. بازیکنان آمریکا حرفه‌ای هستند اما در این جو اصلا بازی نکرده‌اند. در همه جای دنیا تماشاچی هست اما این‌طور حریف را تحت‌تاثیر قرار نمی‌دهند. این جو فقط در ایران است و هیچ تیمی نمی‌تواند از جهنم آزادی جان سالم به در ببرد و امتیاز بگیرد.

کد خبر : ۲۸۴۹۶۶