خبرگزاری کار ایران

سایت FIVB گزارش داد

درخشش محمودی آمریکا را شوکه کرد/ ایالات متحده پراشتباه بود و باخت

asdasd
کد خبر : ۲۸۵۰۰۳

سایت فدراسیون جهانی در گزارش خود از بازی دیشب ایران و آمریکا به درخشش شهرام محمودی و حمایت تماشاگران ایرانی اشاره کرد.

به‌ گزارش ‌ایلنا، سایت فدراسیون جهانی والیبال با ارائه گزارشی از بازی دیشب تیم‌های ملی والیبال ایران و آمریکا نوشت:شهرام محمودی در بازی ایران مقابل آمریکا 17 امتیاز گرفت تا در نهایت ایران با نتیجه‌ 3 بر صفر آمریکا را شکست دهد. این شکست باعث شد که لهستان به آمریکا نزدیک شود و ایران امیدوار شود تا در گروه خود به رده دوم برسد.

تماشاگران ایران با سر و صدای زیاد تیم میزبان را تشویق کردند و شهرام محمودی با امتیاز آوری خود 5 امتیاز فاصله ایجاد کرد تا ایران بتواند در نهایت ست را با نتیجه‌ 25 بر 19 از آن خود کند. تیم آمریکا در ست دوم با درخشش متیو آندرسون 8 بر 5 جلو بود. ایران با امتیازگیری توانست بازی را به امتیاز 8 بر 8 برساند.

در انتهای این ست از امتیاز 23 به بعد شاهد رقابت پایاپای و حساس دو تیم بودیم که در نهایت ایران ست را با نتیجه‌ 29 بر 27 از آن خود کرد و در ست‌شماری 2 بر صفر از آمریکا جلو افتاد. آمریکا که در هر 6 بازی گذشته خود برنده شده بود، در خطر از دست دادن روند شکست ناپذیری خود در این بازی‌ها قرار گرفت و نیاز داشت که در ست سوم به پیروزی برسد.

در امتیاز پنجم ایران و آمریکا با یکدیگر مساوی شدند، اما در نهایت با تکرار اشتباهات تیم ملی آمریکا، ایران توانست 17 بر 11 از آمریکا جلو بیافتد. مشکل خطاهای بازیکنان آمریکا برای این تیم بسیار گران تمام شد تا این تیم روند شکست ناپذیری خود را با قبول شکست 3 بر صفر برابر ایران از دست بدهد.

ایران توانست ست سوم را با نتیجه‌ 25 بر 20 از آن خود کند و در نهایت سه بر صفر بازی را ببرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز