خبرگزاری کار ایران

ایالات متحده تحت تاثیر تماشاگران بود

کارخانه: شانس صعود ما از آمریکا هم بیشتر شد/ اسم این بچه‌ها در تاریخ ثبت می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۸۵۰۳۱

کارشناس والیبال کشورمان معتقد است با پیروزی تیم کشورمان برابر آمریکا شانس صعود ما از این تیم هم بیشتر شد.

مصطفی کارخانه در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: کار بچه‌ها مقابل آمریکا بی‌نظیر بود بچه‌های ما کم‌اشتباه، باصلابت، شاداب و با روحیه عالی بازی کردند. از نظر فنی هم بچه‌های ما عالی بودند و یک کار بی‌نظیر را به نمایش گذاشتند اما مقابل آمریکا با آن همه افتخارات در سطح جهان توانستند عالی ظاهر شوند.

کارخانه با اشاره به نتایج ایران در دور رفت لیگ جهانی اضافه کرد: ما پس از شکست مقابل آمریکا و لهستان به یک شوک نیاز داشتیم که بردمان مقابل روسیه همان شوک مورد نظر بود. با آن پیروزی، حاشیه امنیت خیلی خوبی برابر آمریکا پیدا کردیم و در شرایط ایده‌آلی به مصاف این تیم رفتیم.

وی درباره حضور تماشاگران در سالن 12 هزار نفری آزادی گفت: جو تماشاگران آنقدر سنگین بود که عملکرد آمریکایی‌ها را پایین آورد و بازیکنان ما با روحیه بالا کار کردند. در این برد تماشاگران خیلی خیلی تاثیرگذار بودند و همان ست اول با برتری 25 بر 19 اقتدار خود را به رخ حریف کشیدیم و آمریکا هم تحت تاثیر این موضوع بود. در دست دوم آمریکا بهتر کار کرد اما تعویض به موقع میرزاجانپور جواب داد و فرهاد قائمی دریافت‌های خیلی خوبی داشت تا سرعتی‌های ما عالی کار کنند و یک بازی خیلی نزدیک و نفس‌گیر را در ست دوم بردیم.

وی در ادامه گفت: واقعیت این است که در ست سوم من نگران بودم چون وقفه 10 دقیقه‌ای به نفع تیمی است که عقب باشد اما بچه‌های ما در ست سوم بهتر عمل کردند و خیلی راحت بردیم. این 3 امتیاز برای ما خیلی خوب بود و شبی رویایی و فراموش‌نشدنی را رقم زد تا  اسم این بچه‌ها در تاریخ ثبت شود. ضمن اینکه افتخارات والیبال ما بیشتر شد چرا که آمریکا را 3 بر صفر بردیم آن هم در لیگ جهانی که تاکنون آنها را نبرده بودیم. این بازی توانمندی و قابلیت فدراسیون، کادرفنی و بچه‌های ما را نشان داد و با این 3 امتیاز شانس صعود ما از آمریکای صدرنشین هم بالاتر شد چون ما در همه بازی‌ها میزبان هستیم و تماشاگرانی داریم که آمریکا با افتخار می‌گوید اگر این تماشاگران را داشتیم در میزبانی‌ها عملکرد بهتری داشتیم.

کارخانه در پایان اظهار کرد: در بازی فردا شب اگر با همین روحیه بازی کنیم نتیجه می‌گیریم چون تیم ما به هماهنگی و ثبات رسیده است البته آمریکا زخمی است و اگر در باد بازی دیشب بخوابیم کارمان خیلی سخت می‌شود. آمریکا برای جبران می‌آید و باید حواسمان جمع باشد و هوشیارانه و با تمرکز بالا بازی کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز