خبرگزاری کار ایران

پرونده استیماچ بسته شد!

افشارزاده: مذاکره با مظلومی را آغاز کرده‌ایم

asdasd
کد خبر : ۲۸۵۱۱۸

مدیرعامل استقلال از منتفی شدن حضور ایگور استیماچ در استقلال و مذاکره با پرویز مظلومی خبر داد.

به گزارش ایلنا، بهرام افشارزاده در گفت وگو با سایت باشگاه استقلال، در پاسخ به این پرسش که دلیل منتفی شدن حضور استیماچ در استقلال چه بوده است گفت: من چه زمانی که در کمیته ملی المپیک بودم و چه بعد از آن همیشه به مربیان با دانش و اساسا علم روز احترام می گذاشتم و از آن حمایت می کردم. بعد از جدایی قلعه نویی ما به دنبال گزینه های مختلفی جهت حضور در استقلال بودیم و با توجه به جمع بندی ها به چند گزینه خارجی رسیدیم و از این میان از آقای استیماچ خواستیم به تهران بیاید. با او در دو روزی که در ایران بود جلسات مناسبی برگزار کردیم و نظرات یکدیگر را جویا شدیم و مذاکرات خوبی هم داشتیم اما باید قبول کنیم که ما هم مشکلات مالی داریم و به همین دلیل نتوانستیم با او قراردادی امضا کنیم.

وی درباره شایعه حضور پرویز مظلومی در استقلال توضیح داد: همانطور که می دانید ما قبلا با چند مربی داخلی از جمله آقای مظلومی مذاکره داشتیم و برنامه آنها را گرفته ایم. در حال حاضر هم مذاکراتمان را با آقای مظلومی شروع کرده ایم و نتیجه این مذاکرات را هم در اسرع وقت اعلام می کنیم. از همین جا به هواداران عزیز استقلال می گویم که نگران نباشند چراکه ما به دنبال بستن تیمی هستیم که برای قهرمانی می جنگد و از هیچ تلاشی برای رسیدن به این هدف کوتاهی نمی کنیم.

مدیرعامل استقلال در پایان و در پاسخ به این سئوال که چه شرطی برای سرمربی آینده استقلال دارد؟ اظهار کرد: تنها خواسته من از مربی سال بعد استقلال این است که با تمام وجود و با قدرت تمام، دنبال جلب نظر هواداران و خواسته های آنها باشد. او باید بتواند هواداران را به خواسته هایشان برساند و البته خودم هم هر کمکی که بتوانم در این راه به او می کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز