خبرگزاری کار ایران

به دنبال جذب نکونام و آندو هستم؛

مظلومی: استقلال را برای قهرمانی‌ می‌سازم/آمده‌ام در دربی نبازیم

asdasd
کد خبر : ۲۸۵۱۷۹

سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه آمده ام تا استقلال جدیدی بسازم گفت: امسال نیم نگاهی به بدست آوردن سهمیه آسیا و کسب جام داریم اما این تیم باید سال آینده قهرمان لیگ شود.

به گزارش ایلنا، پرویزمظلومی‌که‌پس‌از نشست‌با بهرام افشارزاده مدیرعامل‌باشگاه استقلال در جمع خبرنگاران سخن می گفت، ضمن بیان این مطلب اظهارداشت: مجید صالح، آتیلا حجازی وحسین تراب پور دستیاران من هستند و یک مربی بدنساز خارجی نیز به جمع ما اضافه می شود. از فرهاد مجیدی هم در کادر فنی استفاده می کنیم و با صحبت هایی که با او داشتیم قول داده است سر تمرینات استقلال حاضر شود و به ما کمک کند.

وی خاطرنشان کرد: یک لیست خروجی داریم که قطعا برخی بازیکنان از ما جدا می شوند و به دنبال جذب جواد نکونام، آندرانیک تیموریان و چند ملی پوش هستیم.

مظلومی گفت: با وجود اینکه از چهار سال قبل از باشگاه طلبکار هستم تا به حال در مذاکراتم صحبتی درباره مسائل مالی نکرده ام و فقط برنامه های فنی خود را به باشگاه داده ام و به دنبال عمل به برنامه هایم هستم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره شعار برخی هواداران این تیم مقابل ساختمان باشگاه علیه وی گفت: برای نظر همه احترام می گذارم. باید دست به دست هم بدهیم و استقلال را درست کنیم.

وی درپاسخ به این سئوال که آیا منصور پورحیدری سرپرست تیم فوتبال استقلال می‌شود؟ گفت: وی مدیر فنی تیم استقلال است و نمی دانم که سرپرست تیم هم می شود یا نه.

مظلومی درباره اینکه آیا با حضورش در این تیم می تواند به بردهای استقلال مقابل پرسپولیس ادامه بدهد و لقب‌های «سوبله و چوبله» را مجددا تکرار کند، تاکید کرد: ما باید سر بازی کُری بخوانیم نه اینجا. در هر صورت آمده‌ایم که در دربی نبازیم.

مظلومی درباره منتقدانش و اینکه گفته می‌شود با حضورش در استقلال، این تیم ۱۰ سال به عقب برمی‌گردد، تصریح کرد: به هر حال هم نظر مخالف وجود دارد و هم نظر موافق، شما باید نظر موافقان را هم ببینید. خیلی‌ها از حضور من در استقلال استقبال کردند.

وی در ادامه یادآور شد: من برای مخالفان هم احترام قائلم ولی در این مدت بیکار هم نبودم. همین ۱۰ روز پیش در کلاس‌های حرفه‌ای مربیگری حضور داشتم، ضمن اینکه در این مدت مطالعاتی هم داشتم.

سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال تاکید کرد: اگر نگاه کنید، استقلال زمان من هم از لحاظ تاکتیکی و هم از لحاظ فنی بازی‌های زیبایی انجام می‌داد. شک نکنید بازی استقلال بهتر از این هم خواهد شد؛ چرا که ما مجید صالح را کنار خود داریم که یکی از تئوریسین‌های فوتبال ایران است.  

مظلومی پس از خروج از وزارت ورزش به کمپ ناصر حجازی رفت تا از امکانات این کمپ بازدید کند.

وی بعد از ظهر امروز جلسه دیگری با اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال در محل این باشگاه برگزار خواهد کرد.

طی دو فصل گذشته سرمربیگری تیم استقلال را امیر قلعه نویی برعهده داشت که پس از کسب نتایج ضعیف توسط هیات مدیره کنار گذاشته شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز