خبرگزاری کار ایران

ورزش‌های رزمی را دوست دارم؛

عبدی: کاره‌ای نیستم، فقط سرباز ایرانم/بچه‌های والیبال مقابل آمریکا فوق العاده بودند

asdasd
کد خبر : ۲۸۵۲۳۰

اکبر عبدی هنرمند توانمند و نام آشنا که به مرد هزار چهره شهره است به تازگی به عنوان مشاور فرهنگی در فدراسیون ورزش‌های رزمی منصوب شده است اما وی می‌گوید تنها سرباز ایران است و کاره ای نیست .

وی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، اظهار داشت : آقای رشیدی به من لطف دارد و قرار است در محضر ایشان ، درس پس بدهیم و چیزهای زیادی یاد بگیریم .

از عبدی خواستیم نظرش را درباره ورزش‌های رزمی بگوید که وی در پاسخ گفت : به ورزش‌های رزمی علاقه خاصی دارم و به نظر من رزمی کاران این مملکت پتانسیل آن را دارند که در عرصه المپیک و مسابقات معتبر جهانی مدال بگیرند و افتخار کسب کنند. کما اینکه در سال‌های اخیر بارها شاهد بوده‌ایم که آنها بر سکوهای افتخار ایستاده اند. 

این هنرمند صاحب نام در ادامه گفت : نه تنها ورزشکاران دلاور ما در ورزش‌های رزمی بلکه در دیگر رشته ها نیز قابلیت بالایی دارند که نمونه بارز آن را در تیم ملی والیبال دیدیم و کلی لذت بردیم . بچه ها واقعا در بازی با آمریکا ، عمکرد فوق العاده ای داشتند.

عبدی در‌ پایان درباره مسئولیت تازه ای در فدراسیون ورزش‌های رزمی اظهار داشت : قرار است در نقش مشاور فرهنگی در خدمت دوستان باشم و علاقه مند هستم هر کاری که لازم باشد برای ارتقای سطح امور فرهنگی انجام دهم . هر چند که مسئولان فدراسیون و ورزشکاران به تمامی موارد اشراف دارند و از تجربه بالایی برخوردار هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز