خبرگزاری کار ایران

امیدوارم استقلالی‌ها این‌فصل خوشحال شوند

فکری: تضمینی نیست مظلومی هم نتیجه بگیرد/گزینه‌خارجی هندوانه دربسته بود

مربی‌فصل‌گذشته استقلال گفت: امیدوارم مظلومی بتواند طرفداران استقلال را خوشحال کند.

محمود فکری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: سرمربیگری استقلال را به پرویز مظلومی تبریک می‌گویم و آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم بتوانند با کسب نتایج خوب طرفداران استقلال را خوشحال کنند.

وی درباره گزینه‌خارجی هدایت استقلال گفت: بدون‌شک گزینه خارجی پول بیشتری درخواست کرده بود و باید بودجه بیشتری می‌گذاشتند که ظاهرا این بودجه را نداشتند. گزینه‌خارجی مثل هندوانه دربسته بود و ممکن است نتیجه بگیرد و احتمال موفق شدنش هم هست. البته در ایران اینطوری است اما در فوتبال دنیا نظم و انضباط وجود دارد و مربی اگر کاربلد باشد نتیجه می‌گیرد. در ایران چون نظم و انضباط و تشکیلات نیست احتمال نتیجه گرفتن مربی خارجی کمتر است.

مربی‌ فصل‌گذشته استقلال ادامه داد: برای نتیجه‌گرفتن مظلومی هم تضمینی نیست. پیش‌بینی اولیه اینکه چون مظلومی از خانواده‌استقلال است و در این تیم کار کرده و شناخت لازم را از تیم دارد و همچنین فوتبال‌ایران را می‌شناسد پس مشکلات مربی خارجی را ندارد، بقیه مسائل هم بحث‌فنی است که به خودش ربط دارد.

فکری در پایان درباره تجمع برخی هواداران جلوی ساختمان باشگاه‌استقلال و شعار علیه نکونام و تیموریان گفت: این مسائل نظر تماشاگران و هواداران استقلال است. به هر حال یکسری موافق و عده‌ای هم مخالف برخی بازیکنان هستند اما آنچه مهم است اینکه باید به سرمربی فرصت داد تا فکر خودش را اجرا کند و در آرامش تصمیم بگیرد و تصمیماتش را عملی کند.

کد خبر : ۲۸۵۳۲۴