خبرگزاری کار ایران

با کسب دو طلا و دو نقره؛

تیم ملی بوکس ایران قهرمان جام تریبل شد

asdasd
کد خبر : ۲۸۵۳۹۵

تیم ملی بوکس ایران با کسب 2 مدال طلا و 2 نقره به عنوان قهرمانی جام بوکس تریبل اسلواکی دست پیدا کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت رسمی فدراسیون بوکس، فینال رقابت‌های بوکس اسلواکی در حالی عصر امروز با برگزاری ۳ دیدار برای نمایندگان ایران پیگیری شد که یکی از فینال‌ها با حضور دو ایرانی برگزار شد.

روز پایانی رقابت‌ها در وزن ۶۰ کیلوگرم فروتن گل‌آرا و اسماعیل ارمشی در فینالی تمام‌ایرانی به مصاف هم رفتند که در پایان گل‌آرا ضمن کسب پیروزی و مدال طلا عنوان برترین و فنی‌ترین بوکسور رقابت‌ها را از آن خود کرد. ارمشی نیز با قبول این شکست به مدال نقره قناعت کرد.

در وزن ۷۵ کیلوگرم سجاد محرابی در مصافی دشوار با حریفی از انگلستان به برتری رسید و به مدال طلا دست پیدا کرد.

همچنین در وزن ۹۱ کیلوگرم سالار غلامی آخرین نماینده ایران در فینال به مصاف بوکسوری از کشور میزبان رفت و نتیجه را واگذار و به مدال نقره بسنده کرد.

به این ترتیب تیم ملی بوکس ایران با 2 مدال طلا(گل‌آرا و محرابی) و 2 نقره(ارمشی و غلامی) به عنوان نخست این مسابقات دست پیدا کرد. مراکش،انگلیس و اسلواکی نیز به ترتیب به رتبه‌های دوم تا چهارم رسیدند.ملی‌پوشان ایران دوشنبه و با کسب عنوان ارزشمند قهرمانی به کشور بازمی گردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز